מגיפת ה'קורונה'

נשיא המועצת זעק: "אנחנו פושעים, אנחנו חוטאים; רחם!"

בשל התפשטות מגיפת ה"קורונה", כינס נשיא המועצת, ראש הישיבה חכם שלום כהן את נציגי ש"ס בעיריית ירושלים, וזעק בכאב: "ריבונו של עולם, מזעזע את כל העולם; איך אתם לא צועקים?" (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

נשיא מועצת חכמי התורה, ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן כינס במעונו את נציגי סיעת ש"ס מעיריית ירושלים בשל מגיפת ה'קורונה המתפשטת וזעק מדם לבו על המצב הקשה.

"איך אתם לא צועקים?", פתח ראש הישיבה את דבריו. "תראו כוחו של ריבונו של עולם, מזעזע את כל העולם, הוא מראה לנו את כוחו, שידעו שיש רק אחד".

הגר"ש הוסיף: "זה חשבונות של הקב"ה, מה גדלו מעשיך ה', מאוד עמקו מחשבותיך. אני מתפלל לקב"ה, אני לא יודע מה אתה חושב, מתפלל שתשמור על עמך ישראל".

"אנחנו מברכים כל יום שומר עמו ישראל לעד אמן, ה' שומרך ה' צילך על יד ימינך, ה' ישמור צאתך ובואך מעתה ועד עולם", פירט ראש הישיבה.

נשיא המועצת הוסיף בדבריו כי צריך להקפיד שילדי ישראל ימשיכו ללמוד על פי הנחיות משרד הבריאות. "אין העולם עומד אלא בהבל פיהם של תינוקות של בית רבן", הסביר.

עוד אמר חכם שלום כי "צריך להתפלל לקב"ה שירחם עלינו, אנחנו לא יודעים. אנחנו פושעים, אנחנו חוטאים, אנחנו הכל, רחם רחם, הקב"ה יודע לרחם, ישועת השם כהרף עין, יש לנו אבא שאוהב אותנו ואנחנו לא אוהבים אותו, ה' ירחם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר