הפרת הצו

בגלל חתונה המונית בבית שמש: 4 נעצרו

המשטרה עצרה ארבעה בני אדם, בני 50 ו-30, תושבי בית שמש, מזרח ירושלים ואזרח זר, בחשד שהפרו את צו בריאות העם וארגנו חתונה המונית בעיר בית שמש (חדשות, חרדים)

כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ב באדר תש"פ | 18.03.20
אילוסטרציה (צילום: דוברות המשטרה)

שלושה בני אדם, בשנות ה-50 וה-30, תושבי בית שמש, מזרח ירושלים ואזרח זר, נעצרו הלילה (רביעי) על-ידי המשטרה בחשד שהפרו את צו בריאות העם וארגנו חתונה המונית בעיר בית שמש.

כעבור מספר שעות אביו של החתן ואבי הכלה - שוחררו; מארגן החתונה ומנהל הקייטרינג, עדיין מעוכבים בתחנת המשטרה.

אמש, נערכו שתי חתונות המוניות בבית שמש, אחת מהן בהשתתפות כ-150 בני אדם. המשטרה סגרה את החתונה ועצרה את מארגניה, אחד מהם - תושב ירושלים בשנות ה-40 לחייו, נעצר כבר אמש, במחסום המנהרות, ובמהלך הלילה נעצרו שלושה נוספים.

מהמשטרה נמסר כי "במסגרת פעילות האכיפה של משטרת ישראל לסיוע למשרד הבריאות בבלימת התפשטות בריאות נגיף הקורונה בישראל, ובהמשך לפרסום אודות חתונה שהתקיימה מוקדם יותר בבית כנסת בעיר בית שמש בה נטלו חלק כ-150 משתתפים נפתחה חקירה במשטרה.

"הלילה עוכבו על ידי המשטרה 3 חשודים נוספים (תושבי בית שמש, מזרח ירושלים ואזרח זר בשנות ה-50 וה 30 לחייהם) והם מובלים כעת לחקירה בחשד שהפרו את צו בריאות העם ובכך סיכנו את הציבור".

המשטרה קראה לציבור להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות, שכן אי קיומם משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל.

יצוין כי המעצרים אינם קשורים לחתונה החסידית שהתקיימה אמש באזור בית שמש ועוררה סערה גדולה לאחר שבתיעוד מהאירוע ששודר ב'חדשות 12', נראו כ-200 חסידים רוקדים בצפיפות, בניגוד להנחיות של משרד הבריאות.

מדובר בשמחת נישואי נכד האדמו"ר מטשערנוביל אשדוד, בן לבנו הרב שמואל מרדכי טווערסקי, עם בת האדמו"ר מטרבישאן, וחתן האדמו"ר מפינסק קרלין.

לפי הפרסומים שקדמו לאירוע, החתונה היתה אמורה להתקיים בעיר אשדוד, אלא שהמארגנים פעלו בשטח בצורה נסתרת וארגנו את האירוע בסמוך לעיר בית שמש, תוך שהם מבקשים מציבור החסידים שלא לספר לאף אחד על מיקום החתונה, ואף לא לצלם ולתעד את האירוע בזמן קיומו.

בנוסף, ביקשו המארגנים מהחסידים מעל גיל 60 הסובלים מקשיי נשימה שלא להגיע לאירוע, אלא להעביר את שמם בכתב לצורך הזכרתם במעמד החופה.

גורם בחסידות אומר בשיחה עם 'כיכר השבת' שהאירוע אושר ע"י האדמו"רים משני הצדדים וכי ידוע ומקובל שבשמחת בית צדיקים לא יכול להיגרם שום נזק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר