התפשטות נגיף ה'קורונה'

הגר"ג אדלשטיין: "לשמור על כללי הזהירות ולא לזלזל בזה"

על רקע התפשטות הקורונה, עורר ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין בשיחתו על החובה לשמור על כללי הזהירות ולא לזלזל - כדי שלא יהיה מזיק וניזק. "לא התעוררו מספיק אז זה הגיע אלינו", אמר (חדשות)

(צילום: ללא קרדיט)

"לשמור על כללי הזהירות הידועים כבר שהתפרסמו כבר ולא לזלזל הזה", כך הנחה אמש (שלישי) ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין בשיחתו השבועית שנמסרת בביתו.

לאור המצב וההנחיות, השיחה הועברה בשידור חי בקו טלפוני ייעודי, כאשר רק כמניין משתתפים נטלו בה חלק, בפועל, תוך שהם שומרים על מרחק ראוי מראש הישיבה.

ראש הישיבה פתח את דבריו בהתייחסות אקטואלית לצורך להתחזק בעקבות המצב הקשה ואמר כי "לא התעוררו מספיק כשזה היה במדינה רחוקה, אז זה הגיע אלינו; צריך כל אחד להתחזק".

לאחר מכן התייחס הגרי"ג לחובה הברורה המוטלת על כל אחד לשמור ולהקפיד על ההנחיות בכל פרט ופרט במהלך היום. "תפילה בציבור, רק כפי ההוראות", אמר ראש הישיבה, "ואם יש ציבור גדול - זה כבר מזיק. ניזוק ומזיק. שיהיה ציבור קטן. עשרה איש זה מנין ותפילה בציבור., הכל לפי כללי הזהירות".

באשר להמשך לימוד התורה אמר ראש הישיבה כי "ללמוד גם כן לפי כל כללי הזהירות כי אחרת הרבה ביחד זה מזיק וניזק".

"למעשה, מה שצריך", הוסיף, "זו מידת הרחמים. לבקש רחמים. תפילה שתבוא הישועה. ישועה על ידי תפילה זה לא נס. זה דבר נורמלי, אם מתפללים יש ישועה. כל מה שדיברנו עכשיו זה למעשה בעזרת השם עם תפילה וביטחון תהיה ישועה בקרוב".

ראש הישיבה חתם את דבריו ואמר: "לשמור על כללי הזהירות הידועים, שהתפרסמו כבר, ולא לזלזל בזה כי הזלזול הוא גם מזיק וגם ניזק, ולהתפלל שתבוא הישועה. מפני שזה לא פשוט".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר