התפשטות הנגיף

לראשונה: שופט בישראל נדבק; חשש: הוא לא היחיד

שופט שבא במגע עם חולה קורונה מאומת הכניס עצמו לבידוד, במהלכו נבדק - והיום תוצאות הבדיקה גילו שהוא אכן נדבק בנגיף. במקביל, עובדת בכירה בבית המשפט בבאר שבע נדבקה אף היא (בארץ)

התפשטות הנגיף: שופט בית המשפט השלום בראשון לציון מרדכי פירר, אובחן היום (רביעי) כחולה בנגיף הקורונה. זהו האדם הראשון במשרה רמת דרג בישראל, שנמצא חולה בנגיף.

בימים האחרונים היה השופט בבידוד לאחר שנחשף לקורונה, באמצעות מגע בחולה מאומת ביום שלישי בשבוע שעבר, ובשל כך הוא נכנס לבידוד בשעות אחר הצהריים המאוחרות יומיים לאחר מכן - עם קבלת ההודעה בדבר החולה המאומת.

מדוברות בתי המשפט נמסר בעקבות כך, כי בהתאם להנחיות משרד הבריאות, על כל מי ששהה באולם השופט בתאריכים 11.03.20 ו-12.03.20, מוטלת החובה להיכנס לבידוד. במקביל, השופטים, העובדים והגורמים שבאו במגע עם השופט, נשלחו אף הם לבידוד.

"בית משפט השלום בראשון לציון, כמו גם כל בתי המשפט, ממשיכים לפעול בהתאם להודעת מנהל בתי המשפט השופט ד"ר יגאל מרזל בדבר סדרי דין במצב חירום מיוחד והנחיות משרד הבריאות".

"אנו מאחלים רפואה שלמה לשופט ובריאות טובה לכל מי שבא עמו במגע ונשלח לבידוד", נמסר ממערך ההסברה של הרשות השופטת בישראל.

בתוך כך, נודע לפני זמן קצר כי עובדת בכירה בבית המשפט בבאר שבע נדבקה אף היא בנגיף. עובדים נוספים ייכנסו בגין כך לבידוד, וכעת נבדק האם עוד שופטים יוכנסו לבידוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר