בגלל הקורונה

האדמו"ר מקאליב חיזק את ניצולי השואה שבבידוד

ניצולי השואה נאלצים לשהות בבידוד בשל הנחיות משרד הבריאות הממליצות לבעלי קבוצות הסיכון שלא ייצאו מבתיהם. האדמו"ר מקאליב שוחח איתם ושמע על צרכיהם (חסידים)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: ראובן ברנשטיין)

האדמו"ר מקאליב ערך בימים האחרונים מספר שיחות חיזוק טלפוניות לניצולי שואה אשר בשל ההנחיות של משרד הבריאות נאלצים להישאר בביתם במשך כל שעות היממה, מחשש להידבקות בנגיף הקורונה.

הניצולים שנהגו לשמור על קשר רציף עם זקנו של הרבי, האדמו"ר מקאליב זצוק"ל שוחחו באריכות עם הרבי על תחושותיהם בימים אלו, ועל הקושי הגדול בגלל הצורך שלהם להתבודד.

"קיבלנו את ההמלצה של הרופאים להישאר בבית, אבל זה יוצר לנו קושי רב בנוגע לקשר שלנו עם בני המשפחה, ובנוסף ישנה גם בעיה של מחסור לעתים במזון וכו'" הם אמרו.

האדמו"ר ששמע את מצוקתם הודיע לניצולים כי בימים הקרובים הוא ידאג למתנדבים אשר יצרו איתם קשר, ואף ידאגו לכל מחסורם, תוך הקפדה ושמירה על ההנחיות של משרד הבריאות.

עוד ציין הרבי כי בימים הקרובים הוא יעלה לקברו של האדמו"ר זצ"ל כדי להעתיר בתפילה עבור ישועת הכלל והפרט כדי שנגיף הקורונה יחלוף במהרה ממחוזותינו.

יצויין כי בחסידות קאליב היו אמורים לציין בחודש הקרוב את יום פטירתו הראשון של הרבי זצ"ל, ואף לחנוך מוזיאון שואה חדש, אך נכון לעכשיו הכול בוטל בשל המצב בישראל בכל מה שקשור לנגיף הקורונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר