אשת צוות נדבקה

הקורונה הגיע למחלקת יולדות בבית החולים לניאדו

אשת צוות במחלקת היולדות של בית החולים לניאדו, מחלקה המאכלזת כידוע נשים חרדיות רבות, נמצאה כנשאית של נגיף הקורונה. ברגעים אלו נעשים ניסיונות לאתר מי היה לידה (ארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
יולדת. אילוסטרציה (צילום: Chen Leopold / Flash 90)

אשת צוות בבית החולים לניאדו שבנתניה, התגלתה היום (רביעי) כחולה בנגיף הקורונה. החולה, היא עובדת במחלקת היולדות, מחלקה המאכלסת כידוע נשים חרדיות רבות.

"המשמרת האחרונה בה היא עבדה, במחלקת יולדות א'", נמסר מבית החולים, "היתה 'משמרת לילה' בין ה-08 ל-09 בחודש מרץ, ומאז היא לא חזרה למקום".

בעקבות כך, אנשי הצוות שהיו במגע איתה הוכנסו לבידוד, וברגעים אלו משלים צוות היחידה למחלות זיהומיות ב'לניאדו' את החקירה האפידמיולוגית בתוך בית החולים.

"דיווח על כך הועבר ללשכת הבריאות המחוזית, שממשיכה את החקירה האפידמיולוגית בקהילה, ובית החולים ימשיך לפעול למען בטיחות הצוות והמטופלים בהתאם להוראות משרד הבריאות", נכתב בהודעת הדוברות.

בתוך כך, שני אנשי צוות מבית החולים איכילוב נמצאו חיובים לקורונה. מדובר באח בחדר המיון ומתאמת מחקר. שניהם כעת בבידוד. במקביל, מתקיימת חקירה אפדמיולוגית לזיהוי כל מי שבא עימם במגע.

שיחה עם רב חולה קורונה המאושפז ב'הדסה' (דוברות בית החולים)

מוקדם יותר היום עדכנו מבית החולם מהדסה עין כרם, כי "אחות חדר המיון אשר חשה ברע נמצאה חיובית לקורונה. מתחקיר מיידי עלה כי נדבקה במסיבה בה השתתפה עם מספר נדבקים נוספים. היא מטופלת במתחם למחלות מתפרצות הממוקם בנפרד ממחלקות ומבניין בית החולים ומצבה קל. במקביל מתקיימת חקירה אפידמיולוגית לזיהוי כל מי שבא במגע איתה".

"הדסה רגישה מאד לבריאות הצוות והמטופלים של בית החולים, אנשינו מקפידים על בדיקת החום לכל נכנסי בית החולים - כולל אנשי הצוות. כל מי שמגיע מאזור נגוע או עם חום, לא נכנס לשערי הדסה", הדגישו בבית החולים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר