בהלת הקורונה

הגר"ח קנייבסקי תמה: אולי הוא באמת נדבק?

מרן שר התורה נשאל על ידי ראש כולל האם הוא יכול להתקרב לבני ביתו למרות שחזר מחו"ל • אמש, נערכה חתונת נינת מרן. הגר"ח לא השתתף בשל הסכנה מפני נגיף הקורונה (חרדים)

יענקי כץ | כיכר השבת |
(צילום: Yaakov Nahumi/Flash90)

במענה לשאלת ראש כולל ששב מחו"ל וביקש להורות היתר לעצמו להתקרב לבני ביתו, ענה מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי: "אולי באמת נדבקת?".

בני ביתו של מרן מסבירים כי המסר מן השאלה של הגר"ח הוא שיש לשמור על ההוראות והכללים לא בגלל החוק, אלא מחשש אמיתי לסכנה שבנגיף המסוכן.

יצויין כי אמש התקיימה חתונת נינו של מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי נכד לחתנו הגר"י קולדצקי, מרן לא יצא והתבטא שסכנה לצאת בגלל הנגיף, וזאת למרות שמדובר בבנה של בתו הרבנית קולדצקי תליט"א שמקבלת קהל בביתו מידי יום. מרן רקד עם החתן בבית ולא יצא לחתונה.

בתוך כך, ההוראה לתלמודי התורה היא לחלק את התלמידים לקבוצות קטנות ככל האפשר, ולהמשיך ללמוד כל עוד זה אפשרי, מקומות שהגיעו שוטרים וסגרו בכוח, הורה מרן שר התורה לנסות למצוא כל תצדקי' כדי להמשיך ללמוד.

כך גם בישיבות, יעשו כל מאמץ להמשיך. יציין כי בעוד פחות שבוע מסתיים זמן חורף, והמאמץ הוא מצד אחד למנוע ביטול תורה, מצד שני להמשיך ללמוד ולעמוד בכללים שבחוק.

אך למרות זאת, ישיבות רבות ברחבי הארץ הבינו שלא ניתן יותר לעמוד בהוראות, והחליטו לסגור לגמרי את שעריהם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר