התגייסות כללית

המוסד הצליח לייבא 100 אלף בדיקות לנגיף

על מנת להשלים את החוסרים בכמות הבדיקות לגילוי נגיף הקורונה בישראל, התגייס המוסד שהביא הלילה לישראל עוד 100,000 ערכות. מבצעים נוספים צפויים בימים אלו (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

רגילים לשמוע על מבצעים ביטחוניים של המוסד ברחבי העולם? כעת, הם מתגייסים לסייע במאמץ הלאומי בישראל למיגור המשך התפשטות נגיף הקורונה.

ניר דבורי מדווח בחדשות 12 כי הלילה, הצליחו אנשי הארגון לייבא לישראל 100 אלף ערכות בדיקה לקורונה מחו"ל, בעקבות המחסור החמור בערכות אלו בארץ.

לפי הדיווח, בימים הקרובים ינהלו אנשי המוסד וראש המוסד יוסי כהן מבצעים נוספים, שבסופם ינחתו בישראל 4 מיליון ערכות בדיקת קורונה נוספות, לאחר שאותרו בכמה מדינות.

עוד דווח כי צוות אנשי סייבר של המוסד מסייע בימים אלה למשרד הבריאות בכתיבת תוכנות ואפליקציות ייחודיות להתמודדות עם הנגיף.

אתמול סיכם שר הביטחון, נפתלי בנט עם המועצה לביטחון לאומי (מל"ל), בתיאום עם משרדי הבריאות והאוצר, כי משרד הביטחון יפתח במבצע רכש רחב היקף של ציוד רפואי חיוני ושינועו למדינת ישראל. זאת, לאור הצרכים המתגברים של מערכת הבריאות והיכולות הייחודיות של משרד הביטחון לרכש חירום ושינוע בינלאומי למדינת ישראל.

עפ"י הסיכום שהושג, משרד הבריאות יגדיר את הצרכים, ומשרד הביטחון, באמצעות מנהל הרכש ויחידת הממונה על השינוע הבינלאומי, יאתרו וירכשו בהליך מזורז ציוד רפואי בארץ ובעולם וישנעו אותו למדינת ישראל.

עוד סוכם כי נציג של מנהל הרכש יישב באופן קבוע במשרד הבריאות וירכז את הדרישות ואת בתאום בין המשרדים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר