במבצע מיוחד

כך הוחזרו החב"דניקים לארץ - היישר לבידוד

בחורי ישיבות חב"ד שטסו לשנת 'קבוצה' אצל הרבי, הוחזרו לישראל במבצע מיוחד בשל התפרצות חמורה של הנגיף בקראון הייטס, שאף הביאה לסגירת ה770 לראשונה (חסידים)

יענקי כץ | כיכר השבת |
בתמונה: 770 (צילום: Nati Shohat/Flash 90.. וידאו: באדיבות המצלם)

במבצע מיוחד הוחזרו ארצה בחורי חב"ד שהיו בשנת לימוד במרכז חב"ד העולמי בקראון הייטס, והם הוכנסו לבידוד מיידי עם הגעתם ארצה.

בעקבות חשש כי כל השבים מישיבת חב"ד בקראון הייטס היו במגע או נחשפו לנשאי נגיף קורונה, שקלו במשרד הבריאות איך להתייחס אליהם.

בתחילה הורה משרד הבריאות שכל הבחורים ייכנסו לבידוד בביתם, אך בתום הערכת מצב מחודשת, בשלב מסוים, אפילו נשקלה האפשרות לא לעלות אותם למטוס לישראל, כך שהטיסה עוכבה בניו יורק, עד שהתקבלה ההחלטה להכניס את הבחורים השבים לבידוד מחוץ לביתם.

את פני הבחורים קיבלו אוטובוסים מיוחדים, בהם יש בידוד מוחלט בין הנהג לנוסעים, שעשו את דרכם ל- מלון דן בירושלים, ביממה הקרובה יערכו לכולם בדיקות לגלות מי אכן חלה בקורונה ובהתאם לתוצאות הבדיקות יתקבלו החלטות בהמשך.

כך, לראשונה, הכניסו לבידוד בבית מלון לא רק חולים בקורונה, אלא גם אנשים החייבים בבידוד ביתי.

כך נראה החדר בו ישהו הבחורים (באדיבות המצלם)

במבצע המורכב היו מעורבים בכירים בממשלה, מהצד של חב"ד עמד העסקן ר' מאיר אשכנזי שהיה בקשר עם משרד הבריאות ולשכתו של השר ליצמן שעשו ככל שביכולתם להשיב את הבחורים לישראל בצורה הנכונה והבטוחה ביותר.

את הבחורים מיהרו להחזיר לישראל בשל ההתפרצות החמורה של נגיף הקורונה בקראון הייטס, כאשר לראשונה, גם בניין ה'770' המפורסם, נסגר לציבור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר