בהלת ה'קורונה'

האח החרדי שמקדש שם שמים ב'איכילוב'

בנצי פורגס, חסיד בעלזא בן 35 הוא אב לשישה ילדים קטנים ותושב בני ברק, המשמש גם כאח בחדר המיון בבית החולים 'איכילוב' בתל אביב הנמצא בחזית המאבק ל'קורונה' (אנשים)

בנצי פורגס (צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של 'איכילוב')

בנצי פורגס, חסיד בעלזא בן 35 הוא אב לשישה ילדים קטנים ותושב בני ברק, המשמש גם כאח בחדר המיון בבית החולים 'איכילוב' בתל אביב.

בעמוד הפייסבוק של בית החולים, שיבחו אותו על פועלו. פורגס מספר כי "כאח חרדי שעובד בחזית המאבק לקורונה כאן במיון איכילוב אני קורא לכל חבריי לציבור החרדי להשמע להנחיות משרד הבריאות ולהשאר בבית".

לדבריו, "אני רואה ומטפל בחולים ובדיוק על רגעים כאלו אנו מצווים בתורה הקדושה 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם'".

ד"ר בועז לב, ראש אגף המגפות: הסגר יכול להיות ממושך

פורגס, הודה לאשתו ואמר: "אני רוצה לומר תודה גדולה לאישתי המופלאה שושי שנמצאת יום וליל לבד בבית במסירות עם הילדים ומתפלל שבקרוב הכול יגמר ואני אוכל לחזור הביתה".

הפרסום בעמוד הפייסבוק גרר תגובות נלהבות של הגולשים ועורר קידוש השם גדול. "בנצי אח נהדר.. יצא לי ללמוד ממנו המון במהלך תקופת ההתנסות שלי.. כל הכבוד", הגיבה אחת הגולשות. "כל הכבוד, צדיק", הגיבו עשרות גולשים.

"לא מובן מאליו", כתבה גולשת אחרת, "תודה לך, תודה לאשתך ולמשפתך התומכת, מי ייתן ויירבו אנשים כמוך". גולשת נוספת כתבה: "כל הכבוד. וגם לבת הזוג. זה לא מובן מאליו. כנראה אישה מאד מאד מיוחדת. זכית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר