טל ועקנין בסינגל קליפ חדש: "נשמת"

הזמר טל ועקנין בסינגל קליפ חדש בו הוא מארח את הגברת מרים פרץ. הלחן של אוריאל אהרוני שקרוי על שם בנה של מרים פרץ. עיבוד מוזיקלי: רן אביב וגד אלבז (סינגלים וקליפים)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: roman NEROM. תמונה: ליסה ריץ')

ערב אחד הפתיע את הזמר טל ועקנין, חבר ילדותו הזמר אוריאל אהרוני (הקרוי על שמו של אוריאל פרץ בנה של מרים) בשיר חדש אשר כתב עבורו ,למילות המזמור נשמת כל חי.

טל: כאשר שמענו את השיר לא יכולנו להישאר אדישים אליו. לא בכל יום יורד לחן כזה לעולם. מיד חייגתי (לאחי הגדול) חברי גד אלבז וביקשתי ממנו לסייע לי למצוא את העיבוד הנכון ביותר לשיר. בניצוחו של המעבד המוכשר רן אביב תפרנו חליפה מוסיקלית מרגשת לשיר המיוחד הזה.

כאשר שמענו את התוצאה היינו מוקסמים,ודמעות עמדו בעיננו. השלב הבא היה לחפש, חיפוש קדחתני. איך אני יכול להעביר את מילות השיר. חיבור לשורשים, לאמת פשוטה אך מורכבת של הודיה לבורא עולם בכל מצב גם ברגעים לא פשוטים ולא ברורים, בידיעה פשוטה שרק הוא מושיע.

בחיבור אמיתי וטבעי זה. חזרתי לבית,לשורשים לניחוחות ולצלילים שעיצבו את נוף ילדותי, פניתי למרים פרץ כלת פרס ישראל על מפעל חיים לחיזוק הרוח היהודית בישראל ובתפוצות, אחד מסמלי העוצמה היהודים בדורות האחרונים, אמם של כל כך הרבה יהודים בישראל ובתפוצות שמושפעים מדמותה הרוחנית.

מרים אימי השנייה או כמו שאני מכנה אותה מאמא. אישה אשר גדלתי בביתה בחברות ארוכת שנים עם ילדיה אוריאל ואלירז ז״ל, אליסף ואביחי הדס ובתאל. אישה אשר עיצבה את שירת חיי, בין תבשיליה ברכותיה, שולחן השבת והחגים השמחים והמשותפים, ובין ימי השכול אשר ריסקו ושתו את מיצי נשמתי פעם אחר פעם באובדנם של יקירנו אוריאל אליעזר ואלירז פרץ זכרונם לברכה.

כמובן שלא הייתי צריך לבקש כאשר מרים שמע את הסיפור היא מיד התחברה. בנינו רעיון שלם על המושג נר השם נשמת אדם מתוך רעיונו של הרבי מליובוויטש אשר נר אחד קטן יכול להאיר עולם ענק, ואת סיפורו של הקליפ ״נשמת״ אשר צילם roman NEROM.

בניסיון לחבר כמה שיותר אנשים בישראל וברחבי העולם לריבונו של עולם ולנשמת שבכל אחד ואחת מאיתנו שבימים טרופים אלו מתחברת לאחד.

מוגש לכם מעמקי נישמתי ״נשמת״ שנתבשר בשורות טובות ישועות ונחמות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר