צפו בתיעוד

המשטרה סגרה את ישיבת "עטרת שלמה"

כוחות משטרה הגיעו להיכל ישיבת 'עטרת שלמה' בראשון לציון והורו על סגירת הישיבה כפי שמחייבות הנחיות משרד הבריאות. השוטרים שוחחו בנועם עם ראש הישיבה (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
השוטרים בישיבה (צילום: באדיבות המצלם)

כוחות משטרה הגיעו בשעה האחרונה (חמישי) להיכל ישיבת 'עטרת שלמה' בראשון לציון והורו על סגירת הישיבה כפי שמחייבות הנחיות משרד הבריאות.

בישיבת 'עטרת שלמה' למדו בימים האחרונים במתכונת מצומצמת כפי הוראת משרד הבריאות, כאשר מאות בני הישיבה התפזרו לקבוצות של עשרה תלמידים.

ביממה האחרונה יצא צו חדש המחייב את סגירת כל מוסדות הלימוד, בשל כך במשטרה דרשו לסגור את הישיבה. השוטרים לא נתנו דו"ח, ושוחחו בנועם עם ראש הישיבה הגאון רבי שלום בער סורוצקין, שביקש מהם לבוא לביקור חוזר בזמן קיץ הקרוב וללמוד בחברותא עם הבחורים.

כך פעלו השוטרים נגד חולה שסירב להתפנות (צילום: דוברות המשטרה)

קודם התפזרות בני הישיבה, התאספו התלמידים לשיחה של סוף זמן חורף מראשי הישיבה הגאון רבי חיים מרדכי אוזבנד ורבי שלום בער סורוצקין.

כזכור, בעקבות משבר הקורונה המחריף, משרד הבריאות שיגר אתמול מכתב בוא הוא מורה על עצירת פעילות הלימודים בכלל מוסדות החינוך החרדיים, זאת מחשש כי במידה והלימודים ימשיכו, נגיף הקורונה יתפשט ויביא להידבקות המונית במגזר החרדי.

על פי הנחיית משרד הבריאות, כלל הישיבות והסמינרים יסגרו, כמו גם גני ילדים ותלמודי תורה. מוסדות נוספים שיסגרו - מוסדות רשת "בתי יעקב", כוללים לאברכים וישיבות קטנות. "הצו חל על כל המוסדות ללא תלות בגודל המוסד או בכמות התלמידים. על כלל מוסדות אלו להפסיק פעילותם לאלתר" לשון ההודעה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר