נלחמים בקורונה

ראש מחלקת המגפות מתארח באולפן. צפו

ד"ר בועז לב, מנהל מחלקת מגפות במשרד הבריאות ויעקב איזק, יועצו הבכיר של שר הבריאות יעקב ליצמן, מתארחים באולפן 'כיכר השבת' ומנסים להוציא את החרדים מאדישות (TV)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: יוחנן בלייך)

ד"ר בועז לב, מנהל מחלקת מגפות במשרד הבריאות ויעקב איזק, יועצו הבכיר של שר הבריאות יעקב ליצמן, מתארחים באולפן 'סוגרים שבוע עם ישי כהן' ומנסים להוציא את החרדים מאדישות. צפו בראיון המלא.

במהלך הראיון הסביר ד"ר לב את הסיבה שבמשרד הבריאות דורשים סגר: "הסיבה לכך היא שאנחנו רוצים להפריד בין אנשים ככל שניתן כדי שהם לא יידבקו, משום שכל אחד שנדבק, מדביק אחריו 2-3 אנשים נוספים, ואנחנו יכולים להגיע למצב שבתי החולים לא יעמדו בלחץ של החולים, וצריך לזכור שבתי החולים מלאים גם בלי חולי הקורונה".

לדבריו: "זה יכול להיות ממושך, וצריך לזכור שגם אחרי הסגר אנחנו נחזור למצב שבו אנשים יגיעו מחו"ל, ממדינות שונות בהן נגיף הקורונה ממשיך להדביק אנשים, ומטרת הסגר היא לגרום לתושבים לשנות את אורח חייהם".

יעקב איזק התייחס לחוסר ההצלחה בהסברה במגזר החרדי: "הציבור החרדי לא מודע מספיק, ואני יכול אפילו לומר שאנחנו בכשל הסברתי גדול מאד בציבור החרדי, שנובע מכך שעברנו את חג הפורים והיה קשה מאד להטמיע את המסרים בציבור שלנו.

"צריך להבין שהתמודדנו עם מלחמות ועם שפעת ועם מחלת השחפת, וכאן מדובר במצב חירום אמיתי.

יצוין כי הראיון הוקלט ביום חמישי, כך שמספר הנדבקים שהזכיר ד"ר לב נכון ליום חמישי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר