המאבק מתחמם

אחרי הראיון ב'כיכר': מנכ"ל 'איחוד הצלה' נתבע

אלי פולק התבטא בראיון לאולפן 'כיכר השבת' נגד יו"ר מד"א, ובתגובה נדרש לפצותו בסכום של 540,000 ש"ח • פולק בתגובה: "ניסיונות ההשתקה לא ימנעו הצלת חיים" (חדשות)

הראיון עם מנכ"ל איחוד הצלה (ניהול אולפן: יוחנן בלייך. גרפיקה ועיצוב: דבורה נוסבכר. מפיק: איציק אוחנה)

עו"ד אשר אקסלרד, שיגר היום (חמישי) מכתב אל מנכ"ל ארגון 'איחוד הצלה', אלי פולק, עם דרישה לשלם פיצויים ליו"ר מד"א, אברהם מנלה, בעקבות דברים שאמר בראיון לאולפן 'כיכר השבת'.

ב'איחוד הצלה' זועמים על כך שמשרד הבריאות נמנע מלהשתמש באלפי מתנדבי הארגון במאבק בהתפרצות נגיף ה'קורונה', ועל כך נסוב הראיון באולפן.

במכתב ששיגר עורך הדין אל פולק, הוא מצטט את דבריו כי "חסיד גור הכי מקורב לליצמן, הוא מינה אותו ליו"ר מד"א, מעולם לא היה שם דמות כזאת, היו שם אלופי משנה והוא מינה אותו".

עו"ד אקסלרד מסביר כי מכך עולות ההנחות הבאות: שמנלה מונה לתפקיד בשל קירבתו לשר הבריאות יעקב ליצמן, שלמנלה אין את הכישורים הנדרשים לתפקיד ושהוא מונה על ידי ליצמן.

בהמשך הוא טוען כי מרשו נבחר לתפקיד על ידי מועצת מד"א בהליך החוקי, וכי לליצמן לא היה שום קשר לבחירה זו, וכי מנלה נבחר בשל כישוריו בלבד.

לכן נדרש פולק לפרסם על חשבונו התנצלות בשלושה כלי תקשורת שונים, ולפצות את מנלה בסכום של 540,00 ש"ח - ולא, ינקטו בצעדים משפטיים.

בתגובה מסר אלי פולק ל'כיכר השבת': "ניסיונות ההשתקה של בכירי מד"א וביניהם אברהם מנלה לא יעבדו ולא ימנעו מ-6,000 אנשי הרפואה של איחוד הצלה להמשיך להציל חיים בהתנדבות ובחינם.

"אנו נמשיך להעלות מעל כל במה אפשרית את האינטרס הציבורי של האזרחים שבריאותם עלולה להיפגע בגלל ניסיונות מד"א להמשיך ולשמור על המונופול שלהם על הצלת חיים.

"נמשיך גם להביא לידיעה את כאבם של מתנדבי איחוד הצלה שרוצים לעשות זאת ולא פעם הדבר נמנע מהם. מוזר מאוד בעיני שברגעים קשים אלו למדינת ישראל יש להנהלת מד"א זמן להתעסק בדברים כאלו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר