האשמות חמורות

"אם נהיה איטליה, זה בגלל חלק מהחרדים"

בקרב הדרג הבכיר בהנהגת המדינה, יש מי שמפנה את האש כלפי חלק מהציבור החרדי, שהתנהגותו בניגוד להנחיות עלולה להפיץ את הנגיף. "הם מצטופפים בחוץ; לא מבינים את חומרת המצב", הוא מאשים (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
מרכז ירושלים, השבוע (צילומים: חיים גולדברג, כיכר השבת)

"אם נהיה איטליה זה בגלל ההתנהגות של חלק מהציבור החרדי" - כך מצוטט הערב (חמישי) גורם בכיר מקרב מקבלי ההחלטות בישראל, שתוקף בחריפות את חוסר ההקפדה הראויה על הוראות משרד הבריאות כחלק מהמאבק בהתפשטות נגיף הקורונה.

לפי דיווח של כתבת 'חדשות 12' דנה וויס, במקביל לחתימת ראש הממשלה נתניהו על הצו שהופך את המלצות משרד הבריאות להנחיות מחייבות, שורר בדרג הבכיר תסכול רב מהתנהלות בציבור החרדי.

הגורם המצוטט הרחיב והסביר: "אם נהיה איטליה (המדינה האירופאית מוכת הקורונה. א.ר.) זה בגלל ההתנהגות של חלק מהציבור החרדי - שלא מפנים את המצב; ממשיך בחיים, נדחס באוטובוסים, מקיים חתונות ומצטופף בישיבות".

"הם לא מבינים מול מה אנחנו עומדים פה, ובעוד שבוע-שבועיים זה עלול להתפוצץ לכולנו בפרצוף".

טלז סטון, 'בירת הקורונה' בישראל

כזכור, בשבוע האחרון סערה המדינה בעקבות שתי חתונות המוניות שנערכו בעיר בית שמש, וגורמים שארבנו אותן, כמו גם בני המשפחות, נעצרו לחקירה - בסיומה שוחררו.

כמו כן, רק בימים האחרונים החלו להיסגר, בזה אחר זה, מרבית הישיבות, הכוללים ותלמודי התורה, במקביל לצו סגירה רשמי ומחייב שהנפיק משרד הבריאות לגיבהם, בצירוף איום במאסר ובקנס למנהלי מוסדות שימשיכו בפעילותם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר