מספר חולי הקורונה בישראל עומד על 705

משרד הבריאות הודיע כי מניין החולים שנדבקו בנגיף הקורונה עלה ל-705. מצבם של עשרה מוגדר קשה. 18 במצב בינוני ואילו השאר במצב קל. מעל 400 מחוץ לבתי החולים (קורונה)

מלונית הקורונה בירושלים (צילום: חיים גולדברג, פלאש 90)

משרד הבריאות עדכן את מספר החולים בנגיף הקורונה בישראל: 705 נמצאו חיוביים, 662 מהם במצב קל, 18 במצב בינוני, 10 במצב קשה ואילו 15 החלימו.

בבתי החולים מאושפזים 271 חולים, 149 בטיפול בית ואילו 58 נמצאים במלונות הקורונה בירושלים ובתל אביב.

טרם הוחלט מה לעשות עם 212 חולים האם להותירם בבית או להעביר אותם לאשפוז.

מהמרכז הרפואי פדה- פוריה נמסר הבוקר (שישי) לפי הנחיות משרד הבריאות ולאחר שהתקבלה תוצאה חיובית בבדיקת קורונה, לגבי רופא במחלקה האורטופדית , אשר נמצא כבר בבידוד ביתי, הוחלט על נקיטת הצעדים הבאים: בידוד צוות המחלקה, 38 אנשי צוות יכנסו לבידוד ביתי. המחלקה האורטופדית תיסגר ולא יקלטו חולים חדשים, חולים שנמצאים במחלקה יטופלו על ידי צוות אחר.

מבית החולים רמב"ם נמסר כי בלילה חלה התדרדרות במצבו של חולה בינוני במחלקת קורונה (כתר) ברמב"ם . הוא הונשם הורדם והועבר לחדר טיפול נמרץ במחלקה. מוגדר כעת קשה. כמו כן הופעל עקב כך נוהל שצוות קטן קבוע הועבר לחדר כוננות קבוע בתוך המחלקה עצמה (עד כה הצוות נכנס ויצא רק לביצוע בדיקות). מדובר בגבר בשנות ה 70 לחייו עם מחלות רקע. יש לסייג - ייתכן שההחמרה במצבו קשורה למחלת הרקע (לבבית) ולא להשפעות הווירוס.

בנוסף, אתמול בערב שוחררה מהמחלקה ברמב"ם חולה בת 41, תושבת הצפון במצב קל שקיבלה אישור לבידוד ביתי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר