על הבדיקות בשבת

ליצמן עונה לאיווט: "פוליטיקה זולה ושקרית"

ליברמן יצא למתקפת הסתה נגד ליצמן בטענה כי הורה לא לאפשר למעבדות לבדיקת גילוי קורונה לעבוד בשבת. ליצמן ענה: "ליברמן בחר להתעסק בפוליטיקה זולה ושקרית. זו בושה! אנו דוחים התנהגות זו בכל דרך" (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: Shlomi Cohen/FLASH90)

המעבדות לא פעילות בשבת? ליצמן משיב להסתה של ליברמן: "הוגדלו מספר הבדיקות בשבת"

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן יצא למתקפת הסתה שקרית נגד שר הבריאות יעקב ליצמן בטענה כי הורה לא לאפשר למעבדות לבדיקת גילוי קורונה לעבוד בשבת.

לטענת ליברמן, "העובדה שמשרד הבריאות אינו מאפשר למעבדות לגילוי נגיף הקורונה לפעול בשבת, זו שערורייה. כנראה שליצמן שכח כלל חשוב בהלכה היהודית: פיקוח נפש דוחה שבת, או שבשבילו נגיף הקורונה, אינו מסכן חיים. ליצמן חייב להחליט האם הוא שר הבריאות או משגיח הכשרות הלאומי".

"נדהמנו לראות עם צאת השבת כי במהלך השבת שודרו ידיעות ודיווחים שונים כביכול הורה שר הבריאות שלא להפעיל את המעבדות הרפואיות בשבת". כתבו בלשכת ליצמן עם צאת השבת.

עוד אמרו: "לדברים אלו אין כל שחר. מעולם לא הורה שר הבריאות על הפסקת פעילות המעבדות, שכן הן עוסקות בהצלת חיים שמשמעותן פיקוח נפש. ההיפך הוא הנכון, בהוראות שר הבריאות אף הוגדלו מס’ הבדיקות והורחבו שעות הפעילות במעבדות השונות", נמסר.

"עוד בטרם כניסת השבת, הודענו לכלי התקשורת כי מבחינת משרד הבריאות המעבדות הרפואיות פועלות 24/7 ללא הפסקה.

יש לראות בחומרה כי הודעה ברורה זו, לא מנעה מכלי תקשורת רבים, כמו מס’ פוליטיקאים, להמשיך להכפיש ולשקר ביודעין, כביכול ניתנה הוראה משר הבריאות “החרדי”, לצמצם את פעילות המעבדות הרפואיות".

ליצמן תוקף את יו"ר ישראל ביתנו שהצטרף לשקרים, "מצערת העובדה שבזמן שמערכת הבריאות מגוייסת בכל הכוח בהצלת חיי אדם. בחר ח”כ ליברמן להתעסק בפוליטיקה זולה ושקרית. זו בושה! אנו דוחים התנהגות זו בכל דרך"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר