הקורונה ב'גור'

נכדו של הרבי ועשרות חסידים - נכנסו לבידוד

הנגיף המסוכן, ממשיך להתפשט בציבור החרדי. הערב, נודע כי בעקבות אחד המלמדים בת"ת של 'גור' בירושלים, נכדו של האדמו"ר נאלץ להיכנס לבידוד יחד עם עשרות חסידים (חסידי)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: David Cohen/Flash90)

נגיף הקורונה ממשיך להתפשט בקרב הציבור החרדי והערב (מוצ"ש), נודע כי מלמד בתלמוד תורה גור בירושלים שחזר מחו"ל לקראת חג הפורים, התגלה חולה בקורונה.

בחסידות שיגרו הודעה בהולה בסמוך לכניסת השבת להורי התלמידים ולמלמדים, ובה נאמר כי על הילדים שלומדים בכיתה של אותו מלמד, כולל שאר המלמדים שהיו בקרבתו של המלמד החולה, להיכנס לבידוד בהתאם להנחיות של משרד הבריאות.

ל'כיכר השבת' נודע כי אחד התלמידים באותה כיתה הוא נכדו של האדמו"ר מגור, וכי המלמד שחזר מחו"ל לא ביקר בבית המדרש גור כלל, בשל ההוראה הגורפת מטעם הרבי שניתנה עוד לפני חג הפורים, לפיה כל מי שחוזר מחו"ל עליו להתרחק מבתי המדרש של החסידות ל. 14 יום.

עוד נודע כי המקום בו התפלל המלמד החולה הוא ב'שטיבלאך' 'נחלת עקיבא' בשכונת גני גאולה שנסגר במהלך השבוע בהוראת רב בית המדרש בשל בקושי לאכוף את הנחיות משרד הבריאות, וכעת פועלים הגבאים לאתר את כל מי שהיה בקרבת החולה, על מנת להודיע על הצורך להיכנס לבידוד.

בנוסף לנכדו של הרבי, קרוב ל 100 אברכים נוספים בחסידות גור נכנסו לבידוד, בשל כך שאחד המתפללים ב'שטיבל' של החסידות ברחוב שמעון בן שטח בעיר אשדוד התגלה חולה בקורונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר