בהלת ה'קורונה'

אחרי דרעי ואבוטבול: איציק כהן נכנס לבידוד

סגן שר האוצר, ח"כ איציק כהן (ש"ס) הכניס עצמו הבוקר (ראשון) לבידוד בית, לאחר שנודע לו כי שהה במוצ"ש בסמוך לחולה קורונה. הבידוד - עד מוצאי השבת הקרובה (אקטואליה)

איציק כהן ב'אולפן כיכר'. ארכיון (צילום: כיכר השבת)

סגן שר האוצר, ח"כ איציק כהן (ש"ס) הכניס עצמו הבוקר (ראשון) לבידוד בית, לאחר שנודע לו כי שהה בסמוך לחולה קורונה.

מלשכתו נמסר כי "לסגן השר נודע כי במוצאי השבת שעברה, 14.3.2020, י"ח באדר תש"פ, היה בסמוך לחולה קורונה. סגן השר כהן, הכניס עצמו לבידוד ודיווח על כך מיידית למשרד הבריאות".

עוד נמסר כי סגן השר כהן ישהה בבידוד עד מוצאי השבת הבאה, 28.3.2020, ג' בניסן תש"פ, וזאת בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

המגיד הליטאי: "הכל יתמוטט ואז יתגלה המשיח" (באדיבות המצלם)

אמש דווח כי שר התחבורה בצלאל סמוטריץ', נכנס לבידוד ביתי, למשך השבועיים הקרובים, לאחר שביום שלישי, כ"א אדר תש"פ (17.3.20), נפגש עם מי שאובחנה כנשאית קורונה. של כך, השר ישהה בבידוד עד יום ו' בניסן תש"פ (31.3.20).

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' מסר: "יחד נעבור בעזרת השם את התקופה המורכבת הזו. אני קורא לאזרחי ישראל לשמור על הנחיות משרד הבריאות ומאחל רפואה שלימה לכולם. אמשיך לעבוד מהבית וללוות מרחוק את מאמצי הממשלה ומשרד הבריאות".

איציק כהן וסמוטריץ' הצטרפו לשרים אריה דרעי וצחי הנגבי שנכנסו לבידוד בשבוע שעבר, לאחר שנפגשו עם ראש מועצת מרחבים, שי חג'ג', שהודיע כי הוא אובחן כחולה בקורונה.

בנוסף, הם מצטרפים לעוד ח"כים השוהים בבידוד, בהם: חבר הכנסת משה אבוטבול (ש"ס), שנכנס ביום חמישי לבידוד, יחד עם בנו, לאחר ששהו במערך ה-MRI של בית חולים שערי צדק לצד טכנאי רנטגן שהתברר כי נדבק בנגיף.

בנוסף, שני ח"כים נכנסו בשבוע שעבר לבידוד ביתי - הח"כים רם בן ברק ואלון שוסטר, לאחר ששהו בקרבתו של ראש מועצת מרחבים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר