נלחמים בקורונה

"הלב נצבט"; השיעור השבועי - ללא ציבור

המונים משתתפים מידי שבוע בשיעורו השבועי של הראשון לציון והרב הראשי, הגאון רבי יצחק יוסף, אך אמש - בשל הוראות משרד הבריאות - השיעור נסגר לציבור • תיעוד (אנ"ש)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

המונים משתתפים מידי שבוע בשיעורו השבועי של הראשון לציון והרב הראשי, הגאון רבי יצחק יוסף, בבית הכנסת 'היזדים' בשכונת הבוכרים בירושלים. אך אמש (מוצ"ש) - בשל הוראות משרד הבריאות - השיעור נסגר לציבור ונכחו בו רק עשה משתתפים.

הגאון רבי ראובן אלבז, חבר מועצת חכמי התורה וראש ישיבת 'אור החיים', מסר את השיעור המקדים. עם כניסתו של הראשל"צ התבטא הגר"ר אלבז: "כשאני רואה פה את המקום הזה, בית הכנסת הזה, במוצאי שבת, הלב נצבט, לא לראות את ההמונים הבאים לשמוע את השיעור שמרן ייסד אותו".

הרב אלבז קרא לציבור להקפיד על קריאת שמע בבוקר ובערב ובמאה ברכות מידי יום: "יהיה רצון שכבר בשובע הבא המקום יהיה מלא חיים ולא ישמע עוד פחדים וכל מיני..".

הראשון לציון אמר: "שומעים מה שקורה בחוץ, יש לנו תפילה ותורה. בזמן המגפה צריך להתחזק בתורה ובתפילה. אדם נמצא בבית, שישב וילמד, אפשר דרך הטלפון, עם חברותא".

הראשון לציון בהתייחסות ל'קורונה'

מיד לאחר מכן עזב הגר"ר אלבז את מקומו, בכדי להקפיד על ההוראות של מרחק 2 מטר. יצוין כי בביתה כנסת 'מוסיוף' החליטו לסגור את שידור השיעור בשל כך שבשבוע שעבר הגיעו כ-300 משתתפים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר