מאוחדת הקימה מרכז שליטה לטיפול בחולי הקורונה

מנהלת משל"ט הקורונה במאוחדת: "אנו ערוכים וכבר כיום מעניקים טיפול מקצועי לחולים מקרב לקוחות מאוחדת, ואנו ערוכים גם לתרחישים קשים הרבה יותר" (בריאות)

במוקדי מאוחדת הממוגנים (צילום: יח"צ)

כחלק מהטיפול של מאוחדת במגפת הקורונה הוקם בימים אלו מוקד שליטה מרחוק, לטיפול בחולי הקורונה.

לאחר שחולה קורונה מאובחן ישנם מס' מסלולים המיועדים להם. החולים המורכבים יותר מופנים לבתי החולים והחולים הקלים מאושפזים במסגרת הבית או מעוברים לבתי המלון שהוכשרו על ידי פיקוד העורף לשמש כמלוניות הבראה.

אחיות מאוחדת בגיבוי רופאים מנטרות את החולים מבין לקוחותיה כאשר הם מאושפזים בביתם או במלונות ואחראית על האופרציה הרפואית. כל חולה קורונה מקבל ערכה לבדיקה עצמית של סטורציה, דופק וחום. פעמיים ביום מתקשרת אל החולה אחות מאוחדת המבררת את מצבו, ובכל החמרה או כזה המצריך בדיקה פיזית, מוזנק אל החולה צוות רפואי ממוגן. בנוסף מקבל החולה מספר טלפון ליצירת קשר עם מוקד השליטה של מאוחדת על מנת שניתן יהיה לתת לו מענה לכל בעיה או שאלה. חולים הנזקקים לתרופות אותם הם לוקחים באופן קבוע, מקבלים את אספקת התרופות עד למקום שהותם.

בנוסף לכך מעמידה מאוחדת לשירות החולים מוקד תמיכה נפשי המעניק את התמיכה המוראלית והנפשית על ידי אנשי מקצוע של מאוחדת. במוקד השליטה מחברים את החולים לעו"ס או פסיכולוגים המעניקים את המעטפת הרגשית הנדרשת.

גב' ה' וקסלר מנהלת משל"ט הקורונה במאוחדת: "אנו ערוכים וכבר כיום מעניקים טיפול מקצועי לחולים מקרב לקוחות מאוחדת, ואנו ערוכים גם לתרחישים קשים הרבה יותר".

כיום ישנם 57 חולי קורונה הנמנים על לקוחות מאוחדת. -44- מאושפזים בבתי החולים 9 באשפוזי בית ו 4 במלונות.

אנו תפילה שהמגפה הקשה לא תתרחב ושהערכות הרבה של מאוחדת בכל המישורים לא תגיע לידי שימוש

באתר מאוחדת נפתח מתחם ייעודי לכל המידע הנחוץ, כנסו>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר