כל הפרטים

נשקלת החמרה נוספת; "גרף החולים עולה - כמו באיטליה"

בדיון שנערך כעת הובעה הערכה, כי בתוך שלושה שבועות יהיו בישראל 1000 חולים מונשמים, משום שהגרף של מספר חולי הקורונה עולה, בדומה לאיטליה. בעקבות כך - יתכן ויוחמרו ההגבלות (חדשות)

דוד הכהן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ז באדר תש"פ | 23.03.20
נתניהו, באחת מהודעותיו הקודמות (צילומים: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בשעות אלו (שני) עורך ראש הממשלה בנימין נתניהו דיון מיוחד, בסיומו תיתכן הודעה על החמרת ההגבלות שיוטלו על האזרחים, זאת בשל המשך התפשטות נגיף הקורונה בישראל. גורם המעורה בדיונים אומר: "נתניהו נוטה לאשר את ההגבלות הנוספות".

לפי הדיווח ב-n12, נתניהו צפוי להודיע בהמשך היום על תקנות החירום החדשות שייכנסו לתוקף, בהן אולי אף הכנסת כל האזרחים המבוגרים במדינה להסגר, וסגירת כל החנויות - למעט בתחומי הפארם והמזון.

ההסגר המדובר על המבוגרים, עוסק בגברים מגיל 70 ומעלה ונשים מגיל 65 ומעלה. לשם כך זימן ראש הממשלה לדיון אנשי רפואה בכירים, והוא שומע את דעתם המקצועית בנושא.

לפי עמדת המועצה לביטחון לאומי (המל"ל) ומשרד הבריאות, יש להחמיר את ההנחיות, ואף לאסור לחלוטין יציאה מהבית - למעט לשם צרכים הכרחיים שיוגדרו במפורש.

חיטוי ב'טלז סטון' מפני הנגיף

מנגד, במשרד האוצר מתעקשים על כך שהמשק לא יוכל להשתקם מצעד כזה. לפי שעה הפשרה המסתמנת היא כזו: הסגר סלקטיבי, החמרת ההנחיות והוספת כללים מחייבים לעסקים פתוחים כמו חיטוי ובדיקת חום.

בדיון המיוחד ניתנה הערכה, המדברת על כך כי בתוך שלושה שבועות יהיו בישראל כ-1000 חולים מונשמים, משום שגרף העלייה במספר החולים בישראל עולה, בדומה לאיטליה שכעת לא מצליחה להתמודד עם המצב הכאוטי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר