פרסום ראשון

רב בכיר חיתן את בנו בניגוד להוראות; החתן והרב נעצרו

מנהיג קהילה גדולה בי-ם חיתן אמש את בנו בבית מדרשו, בניגוד להוראות • כוחות משטרה פרצו לישיבה ועצרו את החתן ששוחרר בערבות • גם הרב נעצר לחקירה ושוחרר לפנות בוקר (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
תמונת אילוסטרציה (צילום: Yaakov Lederman/Flash90)

מנהיג קהילה גדולה בירושלים חיתן אמש (ראשון) את בנו בבית מדרשו, בניגוד להוראות. כוחות משטרה פרצו לישיבה ועצרו את החתן ששוחרר בערבות., מאוחר יותר, גם הרב נעצר לחקירה ושוחרר לפנות בוקר.

ל"כיכר השבת" נודע כי אמש התקיימה שמחת חתונה של בן לאחד מבניו של רבני הקהילות בירושלים, מדובר ברב בכיר ומוכר בעיר. במהלך החתונה, שהתקיימה בבית מדרשו, נכנסו כוחות משטרה אל השמחה וביקשו לפזר את הקהל.

דקות לאחר מכן הגיעו שוטרים נוספים להיכל בית המדרש ועצרו את החתן ששוחרר בהמשך הערב בערבות של 5.000 שקל.

בשעות הלילה, לאחר שכוחות המשטרה סיירו בבניין הישיבה בכדי לאתר את אבי החתן ומנהיג הקהילה, הם עזבו את המקום ויצרו קשר עם הרב.

הרב הגיע לחקירה בתחנת המשטרה והכחיש כי הוא זה שארגן את החתונה, לפנות בוקר הוא שוחרר מתחנת המשטרה.

בכיר במשטרה מזהיר: נעצור חתונות פרטיות

כזכור, במשטרה הדגישו בשבוע שעבר: "המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות, שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל.

"לצד ביצוע כלל המשימות המוטלות לפתחה של המשטרה בהקשר של הביטחון השוטף, אכיפת החוק ושמירת הסדר הציבורי, משטרת ישראל תמשיך לסייע למשרד הבריאות במאמץ האכיפה למניעת התפשטות הנגיף ככל שיידרש, הכול במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר