בהודעה בוואטסאפ

יועץ דרעי השיב ליזבק: 'תפני לסמיר קונטאר'

העוזרת של חברת הכנסת הקיצונית מבל"ד, היבה יזבק, הפנתה שאלה לעוזרו של השר דרעי, בתקווה שיעזור לה. ישראל אוזן בחר להשיב לה בעוקצנות אותו והשיב לה: תפני לסמיר קונטאר (אקטואלי)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
יזבק (צילום: פלאש 90)

ישראל אוזן, יועצו הבכיר של שר הפנים ויו"ר ש"ס אריה דרעי נשאל היום (שני) בוואטסאפ, על ידי סילאן דלאל, הדוברת של חברת הכנסת הערבייה היבא יזבק מבל"ד, במי להיעזר בענייני תשלום ארנונה. אוזן ענה לה תשובה מפתיעה ועוקצנית.

בהודעה ששיגרה הדוברת ליועצו של דרעי היא כתבה כך: "ישראל שלום, שמי סילאן דלאל הדוברת של ח"כ יזבק. קיבלתי את מספר הטלפון שלך מרובי. אני מנסה לסייע לבעלי עסקים קורסים שפונים אליי בעניין פטור מתשלומי ארנונה או דחיית תשלומים. למי ניתן להפנות אותם בעניין הזה?"

בהתכתבות שנחשפה על ידי העיתונאי יקי אדמקר, אוזן הגיבבציניות וכתב: "תפני לסמיר קונטאר".

אך מיד לאחר מכן כתב אוזן: "הנושא מטופל על ידי בכירי המשרד, כרגע השר הורה על דחיית מועדי התשלומים ועד סיום הדחיה מקווה שתצא בשורה בנושא".

כזכור, בפוסטים שפרסמה יזבק בפייסבוק היא כינתה את המחבל הלבנוני סמיר קונטאר "שאהיד". קונטאר רצח באכזריות מספר ישראלים בשנת 1979, בעת שהיה בן 16, הוא חדר עם שלושה מחבלים בסירת גומי, מלבנון לישראל. בשנת 2015 חוסל המחבל ע"י חייל האוויר הישראלי.

צילום מסך מההתכתבות של סילאן דלאל וישראל אוזן כפי שחשף איש התקשורת יקי אדמקר מוואלה

במהלך הבחירות לכנסת בשנה האחרונה הוגש ערעור לבית המשפט העליון בנושא פסילת 'הרשימה המשותפת' מהתמודדות בבחירות לכנסת, בערעור צוינו התבטאויותיה האמורות של ח"כ היבא יזבק בפייסבוק בעד מחבלים. לבסוף, למרות הערעורים וההחלטה של ועדת הבחירות לפסול אותה מלהתמודד בבחירות לכנסת - בית המשפט העליון הכשיר ואישר לה להתמודד.

הפצצת הבית של בכיר החיזבאלללה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר