התפשטות בעולם הישיבות

תלמיד שני מישיבת 'נתיבות חכמה' - נדבק ב'קורונה'

תלמיד נוסף, שני, מישיבת 'נתיבות חכמה' - וולפסון, נדבק ב'קורונה', כך נודע ל'כיכר השבת'. בתחילת השבוע נכנסו מרבית התלמידים לבידוד בעקבות אחד הבחורים שחלה (ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
היכל ישיבת וולפסון (צילום: שוקי לרר)

התפשטות הקורונה מכה בעולם הישיבות: תלמיד נוסף, שני במספר, מישיבת 'נתיבות חכמה' - וולפסון, נדבק בנגיף ה'קורונה', כך נודע ל'כיכר השבת'.

הבחור, תלמיד ועד חמישי בישיבה, נדבק בנגיף ככל הנראה לאחר ששהה עם התלמיד מ.ק., אף הוא תלמיד הישיבה שכזכור חלה בנגיף לפני מספר ימים.

בישיבת 'וולפסון' הודיעו כבר במוצאי השבת האחרונה לתלמידי הישיבה כי עליהם להיכנס לבידוד בעקבות תלמיד הישיבה שחלה בנגיף. מדובר בכ-750 תלמידים שמרביתם נכנסו לבידוד בשל הנחיות משרד הבריאות.

הרב אופיר מלכה: אין שום חשש לטבול במקווה

ל'כיכר השבת' נודע כי שני הבחורים שחלו בישיבה הם תלמידי ועד חמישי שהיו חברי חדר. אחיו של החולה החדש, אמור להתחתן בעוד כמה ימים, וכעת ההורים נכנסים לבידוד ומסתמן כי החתונה תידחה.

יצוין, כי בישיבה בחורים רבים הביעו את חששם כי הם נשאים של הקורונה בשל התלמידים שכבר חלו. בישיבה הרגיעו את התלמידים עם מפת מיקומים מדויקת של המקומות בהם הסתובבו חולי הקורונה, והתברר כי יש חשש מועט להידבקות המונית.

ישיבת 'נתיבות חכמה' כמו מרבית עולם הישיבות סיימה את זמן חורף ביום חמישי האחרון ושחררה את התלמידים לביתם. בישיבה מפעילים מערכת שיעורים ושיחו באמצעות קו מידע פנימי, בו מועברים מדי יום שיעורים של ראשי ורבני הישיבה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר