שמחה נגד הקורונה

המשאית שמרקידה את הירושלמים: "נגיע לכולם"

ראש העיר משה ליאון מתחייב כי המשאית תמשיך גם בימים הקרובים, עם זמרים המותאמים לאופי של כל שכונה, ולשמח את התושבים הרוקדים במרפסות, יחד עם 'כיכר השבת' (ארץ)

(צילום: דניאל נפוסי)

תושבי העיר ירושלים נצורים בבתיהם בשל התפשטות נגיף הקורונה - ובעירייה החליטו לשמח את התושבים החרדים ולעודד את רוחם בעזרת הופעות חיות על משאית השמחה. קטעים נבחרים משודרים גם כאן ב'כיכר השבת'.

אתמול ביקרה המשאית בשכונת בית וגן - שם גם שימח הזמר פיני איינהורן כלה ביום נישואיה, שעמדה כמובן במרפסת ביתה, לה הקדיש מחרוזת שירי חתונה.

הכלה חוגגת במרפסת, עם משאית השמחה (צילום ועריכה: יוחנן בלייך)

היום הגיעה המשאית לשכונת הר נוף, כאשר את את התושבים, שרובם שהו בביתם ויצאו למרפסות - שימחו הזמר פיני איינהורן והקלידן איציק ויינגרטן במחרוזות שירי שמחה.

מדובר כאמור ביוזמה של ראש העיר ירושלים, משה ליאון ובשיתוף עם שדרן הרדיו ואיש התקשורת מנחם טוקר, כאשר אל המשאית שמאובזרת בציוד הגברה מתקדם ומשוכלל יגיעו מידי יום מיטב האמנים והזמרים שישמחו את התושבים שנמצאים בבתיהם בשל נגיף הקורונה שמתפשט.

ראש העיר משה ליאון, שהגיע היום למשאית בשכונת הר נוף, התרגש לשמוע את התגובות החיוביות של התושבים, שסיפרו כיצד המשאית של עיריית ירושלים ו'כיכר השבת' הצליחה לשמח אותם ואת ילדיהם בימים טרופים אלו.

ראש העיר על המשאית (צילום: דניאל נפוסי)

ברקע מראות הילדים העומדים מאושרים, רוקדים ושמחים על מרפסות הבתים, הצהיר ליאון: "משאית השמחה תמשיך לפעול גם בשבועות הקרובים ולשמח את תושבי העיר".

ליאון הוסיף כי 'משאית השמחה' של טוקר תמשיך להגיע לכל שכונות העיר ותשמח את כולם: ספרדים ואשכנזים, חסידים וליטאיים.

בין היתר, סיפר ליאון, כי בכל שכונה יביאו זמרים המתאימים לאופי תושבי המקום - שיערכו הופעות חיות על המשאית, להכניס מעט אור ושמחה בימים קשים אלו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר