עטוף וממוגן

פוטין ביקר בבית החולים של חולי ה'קורונה'

נשיא רוסיה ערך ביקור מיוחד בבית חולים בפאתי מוסקבה בו מאושפזים חולי הקורונה כשהוא עטוף כולו בחליפת מגן צהובה ומסכה. רוסיה דיווחה עד כה על 495 חולים בלבד (אקטואליה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: EPA, ALEXEI DRUZHININ / SPUTNIK / KREMLIN POOL/ RT)

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין ביקר בבית חולים לחולי קורונה במוסקבה, כשהוא עטוף כולו בחליפת מגן צהובה. עד עתה הרוסים כמעט והתעלמו מהקורונה בטענה שמספר החולים בנגיף ברוסיה הענקית נמוך מאד יחסית לשאר מדינות אירופה.

רוסיה דיווחה עד כה על 495 חולים בלבד, מספר נמוך במיוחד עבור מדינת ענק שכזו. מומחים טוענים שהמספר הנמוך הזה נובע מקצב נמוך יחסית של בדיקות או גם מהתעלמות כמעט רשמית של הממשל עד עתה מהנושא אם כי הרוסים מתעקשים (כרגיל) שהם לא מסתירים דבר ופועלים בשקיפות.

במהלך ביקור בבית החולים קומונרקה במוסקבה, שיבח נשיא רוסיה את הרופאים על מקצועיותם, ואמר כי הם עובדים "מסביב לשעון". לאחר שנפגש עם הרופא הראשי של בית החולים, פוטין לבש חליפת מגן, חבש כפפות, עטה מסכה – ונכנס לאזור המבודד בבית החולים שבו מטופלים חולי הקורונה.

ראש העיר מוסקבה, סרגיי סוביאנין, אמר לפוטין לפי הדיווחים בתקשורת הרוסית, כי מספר בדיקות הקורונה שייערכו בבירה יגדל מבערך 3,000 בכל יום ל-13,000 בהמשך השבוע. סוביאנין הזהיר כי קצב ההתפשטות של הנגיף עלול לגדול במהירות.

הרוסים החליטו בינתיים לסגור את מקומות הבילוי במדינה ובמוסקבה נסגרו חלק מבתי הספר ובוטלו אירועים המוניים. כמו כן כבר קודם לכן נאסרה זמנית כניסת זרים והוטלה מגבלה על טיסות וההתקהלויות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר