הנגיף מכה שוב

הקורבן החמישי: חולה 'קורונה' בן 76 - נפטר

בבית החולים 'שיבא' בתל השומר נפטר הלילה (רביעי) חולה קורונה בן 76, אשר סבל ממחלות רקע משמעותיות ואושפז בבית החולים, ביום שני. זהו הקורבן החמישי ממגיפת ה'קורונה' (חדשות)

אילוסטרציה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בבית החולים 'שיבא' בתל השומר נפטר הלילה (רביעי) חולה 'קורונה', בן 76, אשר היה מאושפז ביחידה המיוחדת לטיפול נמרץ לחולי קורונה. בכך עלה לחמישה מספר הנפטרים ממגיפת ה'קורונה' בישראל.

בבית החולים ציינו כי "האיש בן ה-76 סבל ממחלות רקע משמעותיות והיה מאושפז בבי"ח מיום שני האחרון".

"אנו משתתפים בצערה של המשפחה", אמרו בבית החולים.

הקורבן הרביעי מהמגיפה הוא חולה שנפטר בבית החולים 'מעייני הישועה' ולאחר פטירתו התקבלה תשובת המעבדה כי הוא חולה בנגיף ה'קורונה'.

הלווית חולה 'קורונה' בשמגר, אמש (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

אמש, נפטרו שניים מהמגיפה. בשעות הערב נפטר בבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים חולה 'קורונה' בן 87. בבית החולים עדכנו כי "במצבו של החולה בן ה-87 שפונה שלשום ל'הדסה' עם מצוקה נשימתית משמעותית, חלה התדרדרות נשימתית נוספת ומהירה והוא נפטר בבית החולים".

ב'הדסה' הדגישו כי "מדובר במטופל עם מחלות רקע שונות, לרבות סוכרת, דמנציה ואף אירוע מוחי שעבר. החולה הובא להדסה מבית אבות בו התגורר בתחילת השבוע, כשהוא כבר מאובחן עם הנגיף ואינו חש בטוב מזה זמן".

"לצערינו, מצבו כאמור התדרדר במהירות, וצוות בית החולים עדכן את משפחתו כל העת. צוותי הדסה עשו כל שביכולתם על מנת להקל על סבלו, ומוסרים תנחומיהם הכנים למשפחה", נמסר מבית החולים.

מוקדם יותר אתמול דווח על הקורבן השני שנפטר מהנגיף - אישה בת 67, שאובחנה כחולה בקורונה ונפטרה בבית החולים 'וולפסון', בו היתה מאושפזת, במחלקה שהוקצתה לחולי קורונה. הנפטרת היא מלכה קבע ע"ה, שהתגוררה בעיר בת ים, אם לשלושה ילדים וסבתא לשבעה נכדים.

הלווית חולה הקורונה הראשון (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת, ובאדיבות המצלם)

מבית החולים וולפסון וממשרד הבריאות נמסר: "לצערנו חולת קורונה שהיתה מונשמת במצב קשה בטיפול הנמרץ הכללי, נפטרה. החולה, בת 67, סבלה ממחלת רקע קשה. צוות הטיפול הנמרץ שלנו נלחם על חייה במסירות רבה, אך מצבה התדרדר, ולמרות טיפול אינטנסיבי היא נפטרה".

הקורבן הראשון שנפטר מהנגיף היה אריה אבן ז"ל בן ה-88, שנדבק בבית האבות שבו התגורר בירושלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר