פתח תקווה

אברך נדבק ב'קורונה' מאשתו; כל אברכי הכולל - בבידוד

אברך תושב פתח תקווה הלומד בכולל חשוב בגני הדר, נדבק ב'קורונה' מאשתו. בשל כך, כל אברכי הכולל שהיו בסביבתו נכנסו לבידוד; גם ראש ישיבת 'אור ישראל' נחשף לאברך, אך אינו צריך בידוד (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
בליל פורים האחרון בכולל 'עמק האלה' (צילום: ללא קרדיט)

אברך בכולל 'עמק האלה', שבשכונת גני הדר בפתח תקווה, גילה כי הוא נדבק מאשתו בנגיף ה'קורונה', ובעקבות כך, נכנסו כל מאה האברכים שבכולל, לבידוד.

ל'כיכר השבת' נודע כי גם הגאון רבי יגאל רוזן, ראש ישיבת 'אור ישראל', נחשף לאברך החולה בשיעור שמסר לאחרונה בכולל.

אברך הכולל המדובר, התגלה אתמול (רביעי) כחולה מאומת. ראשי הכולל הורו לאברכים אשר שהו בסביבתו להיכנס באופן מיידי לבידוד - כפי הוראת גדולי ישראל, להישמע לכל ההנחיות של משרד הבריאות.

בפורים האחרון, מסר ראש ישיבת 'אור ישראל', הגאון רבי יגאל רוזן, שיעור מיוחד לאברכי הכולל ובין המשתתפים בשיעור היה גם אותו אברך שככל הנראה כבר אז הוא נדבק בנגיף. ראש הישיבה לא ייאלץ להיכנס לבידוד, מכיוון שעברו כבר שבועיים ימים מהחשיפה לחולה המאומת.

תפילת יום כיפור קטם במתחם אסם בבני ברק (באדיבות המצלם)

אברך בכולל מספר ל'כיכר השבת' כי "כל מי שבא בסביבתו של האברך נכנס לבידוד, מכיוון שאנחנו לא יודעים את תאריך ההדבקה המדויק. האברך לא הרגיש טוב מיד אחרי פורים, הוא סבל מחום ושיעולים, אך רק אתמול התוודענו שהוא נשא של הנגיף המסוכן".

הכולל המדובר - "עמק האלה", הוא כולל שנועד ללימוד הלכה למעשה, והוקם לעילוי נשמתה של מרת אלה בת הרב פייביש ע"ה.
מסגרת הכולל הינה ייחודית כך שהיא מתחילה כשעה לפני סדר א' ובמהלכה ניתנת לאברכים סעודת 'פת שחרית' מכובדת, בעקבות השעה המוקדמת בה מתחיל הכולל. בכולל לומדים טובי וחשובי האברכים בפ"ת, לימוד הלכה למעשה .

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר