הנגיף מתפשט

האחות מעידה: "כמויות של חולים מבני ברק"

עליה חדה במספר החולים החרדים בנגיף הקורונה. אחות בבית החולים העידה כי "כל רגע מגיע אמבולנס מבני ברק עם חולה קורונה. כמויות של אנשים", וקראה להיזהר (אקטואליה)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

עוד ועוד חולים בנגיף הקורונה מבני הציבור החרדי: אחות העובדת בבית החולים תל השומר העידה מבפנים על מה שמתרחש בחדר המיון של בית החולים תל השומר בימים אלו: "כל רגע מגיעים חולי קורונה בכמויות הזויות", היא פותחת את התיאור.

"כל רגע מגיע אמבולנס מבני ברק עם חולה קורונה. כמויות של אנשים. גם אנשים שאומרים שהם קל הם צריכים חמצן. כל החולים הצילום ריאות שלהם פחד פחדים. תמיד רואים ריאות שחורות עכשיו גם לחולים קל - הריאות לבנות".

הסרטון שמסביר לציבור החרדי על הנגיף

היא מספרת כי "הגיעו יולדות עם קורונה הכינו ליולדת חדר. יש מילדת בת 25 במעייני הישועה בלילה הייתה עם חשד לקורונה. לשמוע אותה זה פחד אלוקים. אישה בת 25 עם שיעולים ששומעים מקילומטרים".

"לא לצאת מהבתים זה חבית של קורונה. במיוחד בני ברק מלאה בחולי קורונה".

האחות מזהירה: "אין שליטה לדעת מי נדבקו זה הולך ומתגלגל בלי סוף. כל המשמרת בלי הפסקה כמויות של חולי קורונה מגיעים כרגע עוד מקבלים טיפולים, אבל שחלילה לא נגיע למצב שלא יהיה איך לטפל. מפנים הרבה לבתי מלון את החולים קל. הסטודנטים עובדים שם ומטפלים בהם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר