הנגיף בעולם

קורונה: יותר מ-1000 קרבנות בארה"ב; נדבקים חדשים בסין

כמעט שבעים אלף אמריקאים נדבקו בנגיף הקטלני, כאשר מספר המתים כבר חצה את קו האלף • בסין נמסר כי חלה עלייה של 67 מקרים חדשים ביממה האחרונה, ובבריטניה מתו 41 איש (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

אחרי מספר ימים בהם לא נרשמו חולים נוספים בנגיף הקורונה בסין, המדינה שייבאה את הוירוס הקטלני לעולם, הגרף ברפובליקה העממית מתחילה שוב לטפס כלפי מעלה.

נציבות הבריאות הלאומית במדינה עדכנה כי מניין הנדבקים הכולל בנגיף הקורונה בסין עלה ל-81,285, זאת לאחר שאובחנו 67 מקרים חדשים ביממה האחרונה.

לאחר שהסינים הפיצו את הנגיף בעולם - כעת זה חוזר אליהם, על ידי אזרחי סין שתיירו במדינות שונות ברחבי העולם וחזרו חולים בנגיף.

בארה"ב מדווחים הלילה, על פי מעקב שמנהלת אוניברסיטת ג'ונס הופקינס, כי למעלה מאלף אמריקאים כבר מתו כתוצאה מהידבקות בנגיף הקטלני.

כך הובא למנוחות הרוג הקורונה בישראל (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת, ובאדיבות המצלם)

הסנאט בארצות הברית העביר הלילה פה אחד הצעת חוק שתעמיד שני טריליון דולר לטובת סיוע לעובדים וגופים בשל התפשטות נגיף הקורונה במדינה.

נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ אמר הלילה, "אני חושב שיש אנשים מסוימים שהיו רוצים שהמשבר לא ייפתר כל כך מהר. אני חושב שיש אנשים מסוימים שהיו רוצים שהמצב הכלכלי ידרדר כי הם חושבים שזה יועיל להם בסקרים לקראת הבחירות".

בעיר הבירה וושינגטון, הודיעו על סגירת כל העסקים הלא חיוניים. ראש עיריית וושינגטון מיוריאל באוזר הודיע כי "צו זה מחייב סגירה זמנית של הפעילות בכל העסקים הלא חיוניים ואוסרת על התכנסויות של יותר מעשרה אנשים".

בבריטניה, מתו ביממה האחרונה 41 חולים בנגיף הקורונה, ובסך הכל מספר המתים במדינה עומד על 463 קרבנות קורונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר