מ-770 למלון הבידוד

ראיון מהבידוד: חזר מארה"ב ונחשף כחולה קורונה

שניאור זלמן דיקשטיין, חסיד חב"ד שחזר מארה"ב ואובחן כחולה בנגיף הקורונה, מדבר בראיון ישיר מהמלון המבודד ועונה לטענות שהחסידים ידעו שהם חולים והסתירו (אקטואלי)

סוגרים שבוע | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: יוחנן בלייך)

שניאור זלמן דיקשטיין, חסיד חב"ד שחזר מארה"ב ואובחן כחולה בנגיף הקורונה, מדבר בראיון ישיר, לתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן', מהמלון המבודד ועונה לטענות שהחסידים ידעו שהם חולים והסתירו.

לדברי דיקשטיין: "הטענה הזו מופרכת מיסודה. המסמך שהתבקשנו לחתום עליו לפני הטיסה, מסמך משפטי. כתוב שם במפורש על מה חתמנו: האם יש לנו סימנים לשל קורונה, דהיינו חום ושיעול, לי אישית ולחבריי בטיסה לא היה, או האם היינו במגע עם מישהו שהיה לו את התסמינים האלה, זה גם כן לא היה.

"היה ברור לי לחלוטין שאני לא חולה, אין לי מושג מה קורה. האם היה לי חום או שיעול? התשובה היא לא. לא היה לי חום ולא שיעול, העלו אותי לטיסה תחת כבוד".

כזכור, בראיון באולפן 'כיכר השבת', טען פרופסור שלמה מור יוסף כי החסידים ידעו על המחלה והסתירו: "בתפקידי כמנכ"ל רשות האוכלוסין וההגירה אנחנו לא מכניסים לארץ כרגע אזרחים שאינם ישראלים, ובאותה טיסה מדוברת קיבלנו מידע שיתכן שחלק מהנוסעים חולים בקורונה, אבל היות ומדינת ישראל אינה סוגרת את שעריה בפני אזרחיה, לכן הנוסעים נדרשו לחתום על פרוטוקול מיוחד שבו הם מתחייבים על כך שהם אינם נשאים של הנגיף, וקרוב לוודאי שחלקם שיקרו".

צפו בראיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר