צעיר חרדי הותקף סמוך לשער שכם: עורך דינו מבקש תשובות

צעיר חרדי הותקף סמוך לשער שכם בידי מספר ערבים לפני מספר שבועות. הצעיר הותקף באלימות תוך כדי שהתוקפים קוראים לעברו קריאות גזעניות. העו"ד מבקש תשובות (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

צעיר חרדי הותקף סמוך לשער שכם בידי מספר ערבים לפני מספר שבועות. הצעיר הותקף באלימות תוך כדי שהתוקפים קוראים לעברו קריאות גזעניות נגד יהודים.

עו"ד חיים בלייכר, המייצג את הצעיר מטעם ארגון חוננו, פנה לאחר התקיפה במכתב למחלקת החקירות בתחנת לב הבירה.

במכתב תיאר עו"ד בלייכר, כי בתחילה התוקפים קיללו ואיימו על הצעיר מבלי שהוא עשה להם דבר. משכך, שלף הצעיר את הפלאפון שלו על מנת לתעד את מה שארע והתוקפים החלו לבעוט בו, להכות אותו ולתת לו אגרופים בפנים ובצלעות.

כעבור מספר רגעים הצליח הצעיר להתחמק מידיהם והוא הבחין בצוות בילוש משטרתי שזיהה את האירוע והגיע בריצה אל המקום. הבלשים עצרו שניים מהתקופים ואף זוהו על ידיו במקום. משם המשיך הצעיר לבית החולים שערי צדק בעיר לאחר שסבל מכאבים בראשו ובחזהו. לאחר בדיקה קצרה התברר כי הוא אינו סובל מפגיעות פנימיות והוא שוחרר לביתו לשבוע מנוחה.

במכתבו ביקש עו"ד בלייכר להודות בשם הצעיר על פעילותם הנחושה של הבלשים אשר מנעה פגיעה נוספת בו וכן הביאה למעצרם. כמו כן, ביקש עו"ד בלייכר כי החשודים יחקרו בגין תקיפה בנסיבות מחמירות על רקע גזעני.

לאחר שלא התקבלה כל תשובה פנה השבוע שוב עו"ד בלייכר למשטרה על מנת לברר האם הדברים מתקדמים. במכתבו הנוסף ציין עו"ד בלייכר, כי למרות בקשתו המפורשת הוא לא קיבל מענה וגם באתר לא הוזן שום מידע על התיק. על כן מבקש עו"ד בלייכר פעם נוספת מהמשטרה ליידע אותו על מצב התיק, על מעצר החשודים והעברת התיק לגורמי תביעה.

עו"ד חיים בלייכר סיפר, "לצערנו אנו רואים שוב ושוב תקיפות אנטישמיות על ישראלים בעלי לבוש מסורתי אשר מותקפים ומושפלים ללא כל סיבה, מעבר להיותם יהודים. יש לשבח את בלשי המשטרה על פעילותם המהירה למעצר התוקפים, אך לא די בזה ויש לעשות הכל על מנת למצות את הדין עם החשודים. בעניין זה אנו פונים לרשויות האכיפה – המשטרה, הפרקליטות ובית המשפט, לפעול במלוא חומרת הדין למיגור התופעה."

ממשטרת ישראל נמסר ל'כיכר השבת': עם קבלת הדיווח הגיעו למקום שוטרים שעצרו לחקירה חשודים במעשה. משטרת ישראל עודנה חוקרת את המקרה ביסודיות ובמקצועיות, ומטבע הדברים אנו לא מפרטים אודות חקירות מתנהלות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר