סכנה ברחובות העיר

השר ארדן על הפקרות 'הפלג' בהלוויה בבני ברק: "אירוע חמור"

לאחר ההפקרות של 'הפלג' ברחובות בבני ברק במהלך מסע הלוויה של הגר"צ שינקר זצ"ל, אומר השר ארדן כי מדובר באירוע חמור וכי זימן את פיקוד המשטרה לדיון דחוף (חדשות)

השר גלעד ארדן (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

ההפקרות שנראתה אמש (מוצאי שבת) ברחובות בבני ברק במהלך מסע הלוויה של אחד מרבני 'הפלג הירושלמי', ראש ישיבת "בית דוד" הגאון רבי צבי שינקר, עוררה סערה גדולה.

ההפקרות במסע הלוויה (צילום: מוטי גרין)

השר לבטחון הפנים גלעד ארדן, הגיב הבוקר לאירוע החמור ואמר כי "קיום ההלוויה ההמונית בבני ברק הינו אירוע חמור ביותר ומסכן חיים שפוגע בציבור! אני דורש ממשטרת ישראל אכיפה נחושה ושוויונית של הנחיות משרד הבריאות בכל חלקי המדינה, ללא שום חריגים".

ארדן ציין כי "לאור המצב, זימנתי להיום דיון דחוף עם פיקוד המשטרה בנושא האכיפה במגזר החרדי. רובו המכריע של הציבור החרדי מבין ומקיים את הנחיות משרד הבריאות ועל המשטרה לעשות כל הנדרש כדי למנוע מחלקים קיצוניים בציבור לסכן את חיי הכלל".

כפי שסוקר ב"כיכר השבת", בהלוויה שעברה ברחובות בבני ברק השתתפו מאות בני אדם - תוך זלזול מוחלט ומופגן בהוראות משרד הבריאות וסיכון חיי אדם של אלפים רבים מתושבי העיר.

מסע הלוויה יצא מישיבת 'בית דוד', בבני ברק, תוך סיכום ברור עם המשטרה, כי הלוויה תתקיים על פי החוק - כל 10 אנשים בנפרד עם גדרות, אך בתיעוד שהגיע לידי 'כיכר השבת', נראים המוני אנשים הולכים ביחד, תוך סיכון בריאותם וסיכון כל תושבי העיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר