מפרגן למגזר

מ"מ מפכ"ל המשטרה בהתייחסות חריגה להלוויה בבני ברק

מ"מ מפכ"ל המשטרה, ניצב מוטי כהן, התייחס להלוויית הגאון הרב צבי שינקר זצ"ל בבני ברק, הלוויה שהתקיימה בניגוד להוראות: "אין ולא יהיה תחליף לשיקול דעת מפקדים" (חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
ניצב מוטי כהן (צילום: דוברות המשטרה)

מ"מ מפכ"ל המשטרה, ניצב מוטי כהן, התייחס להלוויית הגאון הרב צבי שינקר זצ"ל בבני ברק, הלוויה שהתקיימה בניגוד להוראות בהשתתפות מאות: "אין ולא יהיה תחליף לשיקול דעת מפקדים".

"במלחמה הזו על בריאות הציבור", פתח ניצב מוטי כהן את דבריו: "אף אחד אינו חסין ולא עומד מעל לחוק והמשטרה לא תהסס לפעול ולאכוף את החוק בנחישות נגד כל מי שיפעל במזיד ובחוסר אחריות בניגוד לתקנות ויסכן בכך את שלום הציבור ובריאותו כפי שפעלנו עד כה".

קראו עוד: רוצחים, כנסו לבתים; למה אנו מחכים? // ישי כהן

מ"מ המפכ"ל הדגיש: "רובו המוחלט של הציבור, כולל במגזר החרדי, הפנים ומיישם בפועל את ההנחיות, והמשטרה פועלת באותם מקרים ומוקדים חריגים בהם אזרחים לא מיישמים את ההנחיות".

תיעוד מזעזע: מאות בהלווית הרב מ'הפלג הירושלמי'

באשר לביקורת על התנהלות קציני המשטרה בשטח, אמר כהן: "פעילותם של המפקדים והשוטרים בשטח בתנאים מורכבים ומאתגרים במיוחד מעין אלו, הינם חסרי תקדים במצב חירום זה שנכפה על כולנו.

"יחד עם זאת גם בעת הפרות וחריגה מההנחיות, אין ולא יהיה תחליף לשיקול דעת מפקדים, והמשטרה נדרשת כל העת לפעול באחריות ולהפחית סיכון לפגיעה משמעותית יותר בשלום הציבור ובבריאותו טרם נקיטת פעילות אכיפה תוך שימוש בכח או אמצעים."

לדבריו: "מדובר במערכה נגד אויב בלתי נראה, מאמץ האכיפה חשוב ומרכזי אך לא מספיק לכשעצמו. זוהי שעת חירום לאומית ואנו קוראים לציבור בישראל ללא יוצא מן הכלל להישמע להנחיות משרד הבריאות ולקיים את התקנות והנחיות משרד הבריאות במלואן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר