הבנש"ק בבידוד

הקורונה מכה בויז'ניץ: יותר ממאה נשאים

הנגיף הקטלני מתפשט בקרב הקהילה, כאשר כמעט בכל ריכוז בו מתגוררים חסידי ויז'ניץ, ישנם אנשים שנדבקו בקורונה. גם בנו של האדמו"ר, נאלץ להיכנס לבידוד - אך לא נדבק (חסידים)

שימי שפר | כיכר השבת |
תמונת ארכיון. למצולם אין קשר לכתבה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

נגיף הקורונה הקטלני שממשיך להתפשט בישראל, הגיע בשבועות האחרונים גם לקהילות, חסידויות וישיבות שונות - וממשיך להדביק רבים בחסידות ויז'ניץ.

ל'כיכר השבת' נודע כי מספר החולים שהתגלו כנשאים של נגיף הקורונה מתקרב למאה, כאשר מידי יום מתגלים חולים חדשים מתוך החסידות.

מדובר בחולים מתוך החסידות המתגוררים בכל רחבי הארץ, כאשר כמעט בכל ריכוז בו מתגוררים חסידי ויז'ניץ, ניתן למצוא כמה אנשים שחלו או ששהו לצד אחרים שנדבקו בנגיף.

עוד נודע כי אחד מבניו של האדמו"ר נכנס בימים האחרונים לבידוד, לאחר ששהה לפני כשבוע בקרבת אחד החסידים שחלה בקורונה, וכי נכון לעכשיו הוא אינו נדבק בנגיף.

יצוין כי בבית החולים מאושפז הרב יוסף חיים בן זיסל (ברקוביץ), שמצבו הדרדר בימים האחרונים והוא זקוק לרחמי שמים מרובים לאחר שחלה בקורונה. מצבם של מרבית הנדבקים בנגיף, מוגדר קל.

אכיפת ההגבלות (צילום: דוברות המשטרה)

כזכור, האדמו"ר יצא לפני כשבועיים למנוחה בחצור, ובדברים שנשא לחסידיו בערב ראש חודש ניסן, הורה לחסידיו להקפיד על שמירת ההנחיות של משרד הבריאות למניעת המשך התפשטות נגיף הקורונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר