גוועים מרעב

"החנויות נבזזות": מאות מתים ביממה אחת

בסוף השבוע האחרון, חצתה איטליה את רף חמש הספרות, כאשר מספר המתים במדינה עומד על מעל 10 אלף אנשים. התושבים המורעבים החלו בבזיזת חנויות לממכר אוכל (קורונה)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
חנות ריקה בטורינו שבאיטליה (צילום: shutterstock)

מדי יום מתים מאות אנשים בארץ המגף - איטליה, ובסוף השבוע האחרון, חצתה המדינה את רף חמש הספרות, כאשר מספר המתים במדינה עומד על מעל עשרת אלפים קרבנות. המצב במדינה חמור, והתושבים המורעבים החלו בבזיזת חנויות אוכל.

לפי הדיווחים, הזורמים מאיטליה, נכון להערב (ראשון), 756 בני אדם מתו היום כתוצאה מהידבקות מהנגיף המסוכן, כאשר מספר זה מורה על ירידה מיום שישי ושבת האחרונים.

ביום שישי, שברה איטליה את השיא ו-919 אנשים מתו, בשבת דווח על כ-890 בני אדם שמתו, והערב, כאמור אנו מדווחים על ירידה במספר המתים.

גם מספר הנדבקים לא מעודד במיוחד, בסוף השבוע האחרון דווח על עליה במספר הנדבקים שעומד היום על - כ-98,000 אנשים, אך 13,000 כבר החלימו מהנגיף.

מארץ המוות: רבה של רומא מספר; רועדים מפחד, מה נעשה בפסח?

הייאוש וחוסר התקווה, גרמו לעימותים של השכבה הענייה באיטליה עם כוחות המשטרה, לאחר שהראשונים ניסו לבזוז חנויות המוכרות אוכל.

כלי התקשורת באיטליה מדווחים, כי באזורים העניים של איטליה כמו סיצליה, לאנשים אין מה לאכול וכדי לשרוד הם נאלצים לגנוב אוכל כדי להאכיל את הילדים שלהם. המשטרה המקומית, כבר החלה להעמיד חמושים - למנוע ביזה של החנויות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר