המאבק בקורונה

צפו: השוטרים עצרו מתפללים במאה שערים

כוחות משטרה פשטו היום על שכונת מאה שערים בירושלים, רשמו עשרות דו"חות לאנשים שהפרו את ההנחיות, פיזרו את המתפללים בשטיבלאך ועצרו כמה מהם - ענודים בתפילין (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

כוחות משטרה גדולים שוב הגיעו במהלך שעות הבוקר (שני) לשכונת מאה שערים, על מנת לאכוף את הנחיות צו בריאות העם - ההגבלות שהוטלו כדי למנוע את המשך התפשטות נגיף הקורונה.

יודגש כי גם במשטרה מבהירים שמרבית בתי העסק והציבור המתגורר באזור נשמע להנחיות, אך יחד עם זאת זיהו במשטרה שעדיין ישנו קומץ קטן מתושבי האזור שמפרים את ההנחיות ומסכנים את בריאות הציבור.

לכן, הם פעלו הבוקר תחילה בבתי הכנסיות והשטיבלך, שם התרכזו מאות מתפללים בתוך מבנה אסור, בניגוד להנחיות ותוך סיכון חיי אדם.

השוטרים פיזרו והוציאו מהשטיבלך את המתפללים, ואף עצרו כמה מהם, בעודם עטופים בטלית וענודים בתפילין.

במשטרה עדכנו כי עד כה נרשמו מעל 25 דו"חות על סך 5000 ש"ח בגין הפרת צו בריאות העם בגין התקהלות אסורה ו-5 דו"חות על סך 500 ש"ח בגין הפרת הצו מעל 100 מטר ממקום המגורים.

בסך הכל, חילקו דוחות בהיקף של 127,500 ש"ח. כמו כן, ארבעה נעצרו ועוכבו לחקירה.

בנוסף, אתמול ערכה המשטרה שימוע שנערך לשטיבלך ברחוב זוננפלד, במהלכו הוחלט לסגור את המקום למשך 30 יום, לאחר שבעליו הפר את הנחיות צו בריאות העם.

בדוברות המשטרה טוענים כי פעילות המשטרה הביאה בשבוע האחרון לצמצום ניכר של הציבור ברחובות השכונה, והנוכחות נמשכת על מנת לוודא שכלל התושבים נשמעים להנחיות.

"משטרת ישראל תמשיך לסייע למשרד הבריאות במאמץ האכיפה למניעת התפשטות הנגיף ככל שיידרש, הכול במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו", הוסיפו בדוברות המשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר