מספרים מפחידים

מספרים מפחידים: כל נבדק שלישי בבני ברק - חולה בנגיף

מנותנים של משרד הבריאות עולה כי כל תושב שלישי בעיר התורה והחסידות שנבדק - נחשף כחולה קורונה • עד כה, 505 מתושבי העיר נדבקו • בירושלים מספר החולים עומד על 568 בלבד (אקטואלי)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: יוסי זמיר / פלאש 90)

בזמן שראש הממשלה, בנימין נתניהו, ממשיך בדיונים האם להטיל סגר על העיר החרדית בני ברק, נחשפים נתונים מפחידים על כמות החולים ברחבי העיר.

הבוקר (שלישי) עולה כי כל תושב שלישי בעיר בני ברק שנבדק - נחשף כחולה קורונה. מספר החולים בעיר עומד על 505. לעומת זאת, בירושלים, הגדולה מבני ברק פי 5, מספר החולים עומד על 568 חולים בלבד.

ראש העיר, אברהם רובנשטיין, הודיע כי האלוף במיל' רוני נומה יפקד על מלחמת הקורונה בעיר וינהל את מטה המאבק בנגיף.

אלוף (מיל)

ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן, ביקש מראש הממשלה, בנימין נתניהו, להטיל על סגר על בני ברק. לדבריו: "בנקודות מסוימות בעיר השכנה בני ברק היו הפרות של הכללים והתקהלויות אשר סיכנו את המתקהלים עצמם, ולאחר מכן את תושבי בני ברק ואת תושבי רמת גן הסמוכה".

קראו עוד: רוצחים, כנסו לבתים; למה אנו מחכים? // ישי כהן

יצוין כי החל מהבוקר יחל לפעול מתחם ענק לבדיקות ואיתור נשאי נגיף הקורנה בבני ברק, במטרה להעצים את קצב הבדיקות ולהגיע לגילוי מהיר של נשאי קורונה אפשריים, לבודד את החולים ולמנוע את קצב ההדבקה שהגיע למימדים מסוכנים ומדאיגים.

נלחמים בקורונה: כך המשטרה תאכוף את ההוראות

מנכ"ל מד"א אלי בין אמר: "פתחנו את מתחם הבדיקות הגדול בבני ברק. מגבירים קצב ונעבוד שם כל יום עד השעות הקטנות של הלילה. אנחנו ערוכים עם צוותים גדולים לתת מענה לתושבי העיר".

שר הבריאות, יעקב ליצמן, התבטא הבוקר ב'ידיעות אחרונות' כי: "לצערי יש יותר חולים קשים. מעט פחות חולים באופן כללי, באחוזים, תלוי בכמה בדיקות עושים. אני אופטימי. אני מקווה שלאט לאט זה יתחיל לרדת. עכשיו צריך שהציבור ישמע בקול משרד הבריאות. הצעתי היום לראש הממשלה ולשר הפנים לעשות סגר על בני ברק".

לדבריו: "המצב שם נורא ואיום. כל יום הוא חשש לפיקוח נפש". לדבריו: "זה נוגע לכל המקומות, לא רק לבני ברק. כל מקום שצריך לסגור - אני אבקש לסגור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר