תיעוד בלעדי

לפני השיעור הטלפוני: חבר המועצת התאוורר במרפסת

ראש ישיבת חברון, הגאון רבי דוד כהן, שידוע כחושש מאוד לבריאותו, לא יצא תקופה ארוכה מביתו • השבוע, בטרם מסר שיעור דרך הטלפון, יצא ראש הישיבה "לחשוב בלימוד" במרפסת ביתו • צפו (חרדים)

(צילום: ללא קרדיט)

חבר 'המועצת' וראש ישיבת חברון, הגאון רבי דוד כהן, שהסתגר בביתו בשבועות האחרונים, יצא השבוע לטיול קצר במרפסת ביתו, רגע לפני שהחל למסור את השיעור דרך הטלפון.

הגר"ד כהן, מתגורר ברחוב דוד בשכונת הבוכרים, ובתחילת השבוע הוא נראה הולך הלוך ושוב במרפסת ביתו - כדי לשאוף אוויר צח תוך שהוא שקוע בלימוד.

אחד הבחורים בישיבת 'חברון' מספר ל'כיכר השבת' כי "זה מראה נדיר של ראש הישיבה מטייל במרפסת וחושב בלימוד, בדרך כלל בשנה רגילה - בימים אלו הוא מתרוצץ מישיבת בין הזמנים לכנסים וכו', אך השנה, הוא לא יוצא מפתח ביתו, השבוע, הצליחו לסדר לראש הישיבה למסור שיעורים לבחורי הישיבה דרך הטלפון, ולכן, לפני השיעור הוא יצא לחשוב בלימוד באוויר הצח".

לדבריו, "כידוע, ראש הישיבה חושש מאוד לבריאותו וכל דבר קטן מפריע לו לשלוות הנפש שלו, מיד לאחר פורים הוא החליט להסתגר בביתו ומלבד עריכת שתי חופות אשר נעשו במתכונת מצומצמת, הוא לא יצא מפתח ביתו".

  • סרטון זה מופץ ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם הודיעו לנו בדוא''ל desk@kikar.co.il. השימוש בסרטון נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס''ח-2007

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר