לאור ההחמרות

הוקם מוקד סיוע לחרדים המתנדבים ב'קורונה'

החמרת ההגבלות הממשלתיות ייכנסו לתוקף הערב, המשטרה תגביר את האכיפה, וכדי להימנע מקנסות לא מוצדקים הוקם עבור מתנדבי השירות האזרחי מוקד שיסייע להם במידה והם יקבלו כאלה (חרדי)

אילוסטרציה (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

החמרת ההגבלות הממשלתיות ייכנסו לתוקף הערב (שלישי), המשטרה תגביר את האכיפה, וכדי להימנע מקנסות לא מוצדקים הוקם עבור מתנדבי השירות האזרחי מוקד שיסייע להם במידה והם יקבלו כאלה.

החמרת הנחיות האיסור על יציאה מהבתים והגברת האכיפה על מפרי ההנחיות הללו, מובילים למקרים מצערים בהם מתנדבים בגופי חירום וארגוני סיוע נתפסים לא מוכנים ונקנסים - בהיעדר תעודה המעידה על נחיצותם.

במסגרת התיאום בין משטרת ישראל ופקוד העורף, הוקמה שלוחה מיוחדת במוקד 104 של פיקוד העורף, בה ישב שוטר שיטפל בכל מקרה של קנס לא מוצדק על מנת לסייע למתנדב שיתלונן.

אם שוטר עוצר מתנדב, עליו להזדהות כמתנדב ולהסביר את משימתו, מדגישים בשירות האזרחי. במקרה והוא (המתנדב) נתקל בבעיה מול השוטר, ניתן להתקשר למוקד 104 ולשוחח עם השוטר היושב שם.

בכל מקרה, מדגישים בשירות האזרחי, במידה ומסיבה כלשהי השיחה לא הועילה, המתנדב יוכל לבטל את הקנס באמצעות פניה חוזרת למוקד שיטפל בכך ויביא לביטול הקנס.

"במידה ואתם מתנדבים בשירות האזרחי ועוכבתם בגין הפרת ההנחיות - חשוב מאוד לשמור על רוגע ולא להתעמת עם השוטר שבסך הכל עושה את תפקידו. תזכרו שהמענה עבורכם קיים, וכל שנדרש מכם הוא לפנות למוקד שיסייע לכם מיידית, או לכל המאוחר בטווח של ימים ספורים", אומרים בשירות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר