צפו בביצועים

"ימי קורונה": הקטעים המופלאים מספר 3

גם השבוע אספנו עבורכם קטעי נגינה מרהיבים של המוזיקאים המוכשרים שאנו רגילים לראות על הבמות הגדולות ביותר, וכעת יושבים בביתם ומפציצים בביצועים • צפו (מגזין)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

1.

צמד האחים המוכשרים - האחים פורטנוי בביצוע ביתי מרגש ונוגע ללהיט של מרדכי בן דוד "אנשים בודדים" שכתב והלחין עבורו קן ברג'ס לאלבום 'האוסף האנגלי'.

2.

אם כבר היינו עם הפורטנויים, קבלו את ביצוע נוסף של האח הפסנתרן מנדי פורטנוי בביצוע ייחודי ווירטואוזי לניגון הסימנים לליל הסדר.

3.

המלחין החסידי האגדי, יוסי גרין, החליט לאור המצב לשחרר כמה לחנים חדשים שלו בביצוע על הפסנתר הביתי שלו. צפו בביצוע מלא הרגש.

4.

הזמר והיוצר, דניאל אדמון, שמפליא לנגן בגיטרה מבצע מידי יום מביתו שבלונדון קטע מוזיקלי של שירה ונגינה והפעם "אנא השם" בלחנו המוכר והאהוב של ר' שלמה קרליבך.

5.

צמד המוזיקאים, יותם קופרשמיד על הקלידים ויאיר שפירא על הקלרינט מבצעים את הניגון הברסלבי העתיק והמוכר "קרב יום".

6.

המוזיקאי והזמר החב"די, עדי גביסון, לשעבר סולן להקת הרוק היהודית 'פרדס', מבצע בחצר ביתו את השיר "עוד חוזר הניגון" בלחנו של נפתלי אלטר.

7.

הקלידן והזמר שמחה אברמצ'יק ביצע בביתו את הלהיט של יוסף קרדונר - "שיר המעלות בגרסה חסידית ומרגשת. צילום ומיקס: אברומי גלזר.

8.

הזמר והיוצר מתי שריקי ביצע בימי הקורונה בגרסה אקוסטית את הלהיט שלו "מחר", לשם כך צולם גם קליפ טבע מלא אור וירוק. צפו

9.

הנערים המוכשרים עילי בן סימון עם הסקסופון, הקלידן אופיר פרל ונגן הגיטרה נעם גלעדי ביצעו אינסטרומנטלית את הלהיט החדש של 'עקיבא' - "פשוטים". העיבוד של גלעדי.

10.

הזמר החסידי, אלי מרקוס, ביצע בביתו את שירו של הדוד הגדול, אברהם פריד, כשהוא מלווה את עצמו בפסנתר

11.

המעבד ואיש הסאונדים והתכנותים, עדי נתנאלי מ'סינטי מיוזיק' מנצל את ימי הבידוד כדי להכין חומרים חדשים לקלידנים בחתונות והפעם מקצב חדש וכיפי איתו הוא מבצע את 'ניגון המכונה'. צפו:

12.

צמד הזמרים "אייזק ורובינשטיין" שחררו ביצוע לייב משותף שלהם לשיר שכתב רובינשטיין - "ובנה ירושלים".

13.

לסיום, קבלו את הביצוע של בן נוסף למשפחת פרידמן כמחווה לזמר אחר מהמשפחה, שמחה פרידמן מבצע את שירו של בן הדוד, בני פרידמן "חארשו" בגרסת הקורונה אותה כתבה יפוש ברכהן, במיוחד לימים אלו. צפו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר