תדרוך לשרים

ראש המל"ל: "חזרה זהירה לשגרה רק אחרי פסח"

במהלך תדרוך הערב לשרי הממשלה אמר ראש המל"ל כי אנחנו בתקופה בעייתית וכי חג הפסח עלול להפריע לכל המאמצים שכבר נעשו למיגור מגיפת הקורונה בישראל (בארץ)

ראש המל"ל (צילום: Flash90)

בשל המאמצים למניעת המשך התפשטות נגיף הקורונה בישראל - כל האופציות של חזרה לשגרה, יתחילו רק אחרי חג הפסח. כך עדכן הערב (שלישי) ראש המל"ל מאיר בן שבת את שרי הממשלה.

השרים, שמעו את התדרוך מבן שבת וממנכ"ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב. הם נתנו לשרים את תמונת המצב בהתמודדות עם מגיפת הקורונה ועל הצעדים המתוכננים למניעת ההתפשטות.

ראש המל"ל אמר להם כי "יעדי המדיניות שלנו כרגע הם ארבעה: א. הבטחת בלימת המגיפה. ב. שיפור ההיערכות להמשך ההתפשטות. ג. יצירת תנאים ליציאה. ד. חזרה זהירה איטית ומדורגת לשגרה אחרת לחלוטין מזו שהכרנו".

אך כאמור, מאיר בן שבת הדגיש בפניהם כי "כל זה רק לאחר הפסח ורק לאחר השלמת ההכנות".

"אנחנו עדיין באזור המסוכן. די ביום אחד כמו פורים או בהתלקחות מקומית אחת, כדי להכשיל את כל מאמצינו ולכן חייבים להמשיך בהגבלות הקיימות ולמלא אחר כל ההוראות".

תושב בורו פארק: "המצב קטסטרופלי; הישמעו להוראות"

אתמול אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו כי "ליל הסדר השנה ייזכר כסדר הסגר. אני מבקש שתקיימו אותו רק במסגרת המשפחה הגרעינית שגרה איתכם בבית. רק מי שמשתייך לתא המשפחתי המצומצם בבית ישתתף בסדר, תוך הקפדה על שמירת מרחק ושטיפת ידיים".

הוא ביקש כי יש להימנע מביקורים משפחתיים ערב החג כדי לא לפגוש אנשים שהיו במקומות אחרים ואמר כי "כך מתפשטת המחלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר