נלחמים בנגיף

מבצע לילי בבני ברק: 67 חולי קורונה פונו מביתם למלוניות

במבצע לילי שנערך בעיר בני ברק, בה נרשם מספר גבוה מאוד של חולי קורונה, הועברו הלילה 67 חולים, מתושבי העיר, למלוניות 'קורונה' • מרבית החולים הועברו למלון 'ניר עציון' בכרמל (אקטואלי)

אילוסטרציה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

67 חולי קורונה מהעיר החרדית בני ברק, פונו הלילה (רביעי) מביתם למלוניות קורונה שנפתחו עבור החולים ויועדו לציבור החרדי, כך מדווח ברהנו טגניה ב-N12.

לפי הדיווחף במהלך הלילה פונו החולים על ידי אנשי מד"א, עם אמבולנסים ופרמדיקים ממוגנים, אל אצטדיון רמת גן, שם חיכו אנשי פיקוד העורף, האחראים על תפעול המלוניות.

לאחר מכן פוזרו החולים במלוניות, כאשר מרביתם פונו למלון 'ניר עציון' שבכרמל, שיועד עבור חולי הקורונה מהציבור החרדי.

ראש עיריית בני ברק נגד הטלת סגר (צילום: דוברות)

בנתיים, שר הבריאות, יעקב ליצמן, משי בדרישתו להטיל הסגר מלא על בני ברק. לפי מסמך שגובש במשרד הבריאות, בני ברק תוגדר כ"אזור מוגבל" ובו יופעלו "אמצעים למניעת התפשטות מגפה".

ראש העיר בני ברק, אברהם רובינשטיין, הביע התנגדות חריפה להטלת הסדר ואמר אמש מהבידוד בו הוא שוהה כי "אי אפשר לבנות כלא חדש. כלא בני ברק. המציאות לא תאפשר. התושבים לא יעמדו בזה וההמלצה הזו רק תיצור אפקט הפוך. אסור להפוך את בני ברק לגטו, הסגר לא ירפא את המחלה".

בשעות הבוקר אתמול התברר כי בבני ברק לבדה התגלו 571 חולי קורונה, ובכך הפכה העיר החרדית לאחת הערים עם אחוז הנדבקים הגבוה ביותר.

פעילות המשטרה בבני ברק, אתמול (צילום: דוברות המשטרה)

אמש הקימה המשטרה מחסומים בכניסות לבני ברק ושוטרים החלו לבדוק תעודות זהות ולתשאל את הנכנסים לעיר לפשר בואם. לתושבי העיר אפשרו השוטרים להיכנס אך מי שאינו תושב העיר - נשאל למטרת בואו לבני ברק.

בנוסף, איתרה המשטרה אתמול דירה אשר הוסבה למדרשה. שוטרים שהגיעו למקום עיכבו לחקירה את בעל הדירה אשר ניסה להימלט מהשוטרים ונעצר. עוד איתרו השוטרים בית כנסת שפעל בניגוד להנחיות. בית הכנסת נסגר והנוכחים בו קיבלו דוחות בגין הפרת הצו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר