מה גרם למשבר בין שרולי ונתנאל? הצמד חושף הכל

הרשת החרדית געשה אמש, כשצמד הפופ היהודי - שרולי ונתנאל הודיעו באינסטגרם, שהם מפרידים כוחות ומפרקים את העשייה המשותפת שלהם. כעת נחשפים הפרטים (סינגלים)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: בצלאל כהן)

הרשת החרדית געשה אמש, כשצמד הפופ היהודי - שרולי ונתנאל הודיעו בעמודי האינסטגרם שלהם, שהם מפרידים כוחות ומפרקים את העשייה המשותפת שלהם.

הידיעה שנחשפה באתר 'כיכר השבת' גררה בתוך שעות ספורות מאות תגובות נסערות מהמעריצים ההמומים, כשלצידם גם כמה שתהו בקול האם השמועה נכונה, או שמדובר במתיחה.

אז כן. לכבוד השקת הסינגל החדש שלהם שיוצא באחד באפריל - יום המתיחות הבינלאומי, החליטו הצמד להשתעשע מעט, ולמתוח את המגזר עם פרידה מתוקשרת.

"האמת היא שתכננו למשוך את זה עד השני באפריל", מספרים השניים, "אבל קיבלנו מבול של מאות ואלפי הודעות וטלפונים מכל רחבי העולם. הודעות כל כך עצובות ומרגשות ממעריצים שהתחננו שנחזור לעבוד ביחד ולא נוותר על המפעל המוסיקלי שלנו. הרגשנו כל כך רע עם הצער הזמני שזה גורם להם, אז החלטנו להקדים את החשיפה ב-24 שעות ולהרגיע את הרוחות. תוך כדי קריאת כל ההודעות האישיות, גם הבנו פתאום כמה כוח יש למוסיקה, ובכמה אנשים הצלחנו לגעת לאורך השנים. זה פשוט מרגש ומדהים, ואנחנו אוהבים אתכם מכל הלב".

הסינגל החדש והמקפיץ הינו מחרוזת שירי פסח עליזים שינעימו את זמנכם בניקיונות החג, ויזכירו שגם מתוך בידוד, אנחנו יוצאים מעבדות לחרות!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר