תיעוד סוער

"רוצחים!": בבני ברק לא שתקו לאנשי 'הפלג'

כמה מאנשי 'הפלג' בבני ברק, שהגיעו לתפילה במנין עם ילדיהם, זכו לגערות רמות מפי השכנים; בשלב מסוים נראה היה כי העימות הקולני ייצא מכלל שליטה • תיעוד סוער (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ז' בניסן תש"פ | 01.04.20
(ללא קרדיט)

עימות נוקב ובוטה התפתח היום (רביעי) בעיר בני ברק, בין כמה קיצונים שהתעקשו להגיע לתפילה בבית הכנסת למרות סכנת הקורונה, לבין שכנים שאיימו עליהם.

האירוע החריג התרחש ברחוב דסלר שבשכונת זכרון מאיר, במרכז העיר, כאשר דיירים הנצורים בביתם בהתאם להנחיות, גילו מספר בני אדם שבאו להתפלל ליד בית הכנסת 'ירחי כלה'.

בעקבות כך החלו השכנים, הגרים מעבר לכביש, לגעור בקולניות ובזעם במתפללים המזוהים עם 'הפלג': "תפילה במנין זה בסך הכל 'מדרבנן'. לכו מכאן, רוצחים!".

"רוצח אחד, אני ילשין עליך עשר פעמים... כל פעם, מהיום, אני יתקשר עליך למשטרה", המשיך אחד התושבים בכעס, ונענה בזעקות "פושע, מויסר!".

הדייר לא נרתע מהכינויים, והמשיך: "כן, אני מויסר... ואתם רוצחים. משוגעים, חסרי אחריות: ילדים אתם שמים ב'מנין'. אתם פושעים. רוצח, נבלה".

ל'כיכר השבת' נודע, כי השכנים מימשו את איומיהם: התקשרו למשטרה, וזו הגיע למקום ועיכב למעצר את האדם החשוד שארגן מנין תפילה אסור זה.

כזכור, לפני מספר ימים פסק מרן הגר"ח קנייבסקי, כי חובה להלשין למשטרה מי שמפר את הנחיות משרד הבריאות. הנוהג כך אף הוגדר על יד שר התורה כ'רוצח', משום שהוא מסכן את הרבים בהידבקות בנגיף הקורונה.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר