נתונים מעודדים

45,000? מספר החולים בארץ נמוך מהצפוי

לפי הנתונים שהוצגו בימים האחרונים בפני שרי הממשלה, מתברר כי מדינת ישראל נלחמת היטב בנגיף המסוכן ונמצאת במצב טוב יחסית לשאר מדינות העולם • כל הנתונים (חדשות)

(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

ארגוני החירום הממונים על הקורונה מפרסמים כל העת נתונים המלמדים על התפתחות הנגיף בישראל, לפי הנתונים המוצגים, ישראל נמצאת במצב טוב יותר מהתרחיש הפסימי שהוצג בתחילה.

משרד הבריאות והמל"ל, הם הגופים הממונים מטעם הממשלה לבדיקת התפשטות הנגיף. לפי הנתונים שהוצגו לשרי הממשלה ביממה האחרונה יש האטה במספר החולים.

לפי הטבלה שהוצגה, היום היינו אמורים להיות עם 45 אלף חולים, אך בחסדי שמיים, מספר החולים נמוך משמעותית - כ-6,000 חולים בלבד.

עוד נתון שהוצג בפני השרים היה שאם תימשך המגמה כפי שהיא היום, בעוד כשבוע אנחנו נעמוד על 12.5 אלף נשאים של נגיף הקורונה.

נתון נוסף שאף פורסם אמש, הוא שישראל נמצאת במקום האחרון בשיעור התחלואה, עם פחות מחצי אחוז מתים מכלל החולים המאומתים, מי שנמצאת בקצה הסקאלה היא איטליה - שם יש את המספר הגדול של המתים - 11% מתים מכלל החולים המאומתים.

רחובות גאולה שוממים, היום

גם ביחס הנדבקים ל-100 אלף איש, ישראל נמצאת במקום טוב - אם כי לא הכי טוב. בישראל יש 51 נדבקים ל-100 אלף איש, לעומת קוריאה הדרומית שם יש קרוב ל-19 איש, בספרד זה המקום הגרוע ביותר עם 182 נדבקים ל-100 אלף חולים.

עוד נתון מעודד שהוצג לשרים, הוא כי באזור גיל הסיכון - כלומר מגיל 70 עד 79 יש מעט מאוד נדבקים יחסית לשאר מדינות העולם - רק 40 חולים ל-100 אלף איש, מה שמעיד על הזהירות שנוקטים האנשים בגיל הזה, הגיל שנדבק הכי הרבה הוא מ-20 עד 29 שם יש 67 חולים ל-100 אלף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר