תסריט דמיוני

הידבקות ליצמן: הרבי מגור, נתניהו וראש המוסד - לבידוד

לאחר חצות לילה הודיעו בלשכת שר הבריאות כי השר ורעייתו חלו בקורונה וצמרת המדינה נכנסה לסחרחורת • נתניהו וראשי מערכת הבריאות ייכנסו לבידוד, כך גם האדמו"רים מגור ובעלזא (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ליצמן והרבי מגור (באדיבות המצלם)

לאחר חצות לילה (חמישי) הודיעו בלשכת שר הבריאות, יעקב ליצמן, כי השר ורעייתו חלו בקורונה וצמרת המדינה נכנסה לסחרחורת. ראשי מערכת הבריאות ייכנסו לבידוד, כך גם האדמו"ר מגור. ככל הנראה, גם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, יקבל הודעה להיכנס לבידוד, אחרי שרק אמש שוחרר מבידוד.

כפי שדווח אמש ב'כיכר השבת', בלשכת ליצמן הודיעו: "שר הבריאות יעקב ליצמן ורעייתו אובחנו כחולים בקורונה. השר ליצמן ורעיתו מרגישים טוב, מטופלים כראוי וישהו בבידוד ובהשגחה בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

"כפי הנדרש ובהתאם לחקירה האפידמיולוגית שתתבצע, יימסרו הודעות לכניסה לבידוד לאלו שנחשפו לקירבת השר ליצמן ורעייתו בשבועיים האחרונים.

"ראש הממשלה בנימין נתניהו עודכן בפרטים. שר הבריאות ליצמן ימשיך לנהל מביתו סדר יום רגיל, בהתאם להמלצות הרפואיות".

מנכ"ל משרד הבריאות בראיון בלעדי

במהלך השעות האחרונות מתברר, מטבע הדברים, כי ליצמן ניהל פגישות רבות עם צמרת המדינה אך גם עם לא מעט אדמו"רים ורבנים.

בין אדמו"רים שיצרכו להיכנס לבידוד נמצא מנהיגו הרוחני, האדמו"ר מגור, איתו נפגש ליצמן בימים בשבוע האחרון, כך גם האדמו"ר מבעלזא. כמו כן, ליצמן נפגש במהלך השבועיים האחרונים עם ראש המוסד, יוסי כהן, ראש המועצה לביטחון לאומי, מאיר בן שבת, וכמובן עם מנכ"ל משרדו, משה בר סימן טוב.

יצוין כי ליצמן שהה במשכן הכנסת במהלך ההצבעה על מינוי יו"ר 'כחול לבן', בני גנץ, ליושב ראש הכנסת ונפגש עם שרים וחברי כנסת רבים.

כפי שדווח אמש, מי שקיבלו את הודעה ראשונים להיכנס לבידוד אלו אנשי לשכתו: מוטי בבצ'יק, אבי דז'דק, קובי איזק וחיים יוסטמן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר