בהגר הביתי

ראיון מיוחד: כך תסיימו את הש"ס ביום אחד

הרב יצחק אלקיים, ראש רשת הכוללים 'עיתים', בראיון מיוחד באולפן 'סוגרים שבוע', מסביר כיצד תצליחו לסיים את הש"ס ביום אחד, בחול המועד פסח, כשכולנו נשארים בבית (חרדים)

סוגרים שבוע | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: יוחנן בלייך)

הרב יצחק אלקיים, התארח באולפן סוגרים שבוע וסיפר על היוזמה של רשת הכוללים 'עיתים' בראשה הוא עומד, יחד עם אתר 'כיכר השבת', לסיים את הש"ס כולו ביום אחד, כסגולה נגד נגיף הקורונה.

"כל אחד יושב בבית ולומד את דפי הגמרא שבחר, וכולם יצפו בסוף היום יחד בסיום הש"ס המיוחד", תיאר הרב אלקיים כיצד יתנהל המעמד המיוחד, איש איש בביתו, בשל איסור ההתקהלות.

כך זה יתנהל: בזמן אחד, אלפי יהודים מכל רחבי העולם, יתאחדו יחד, כאיש אחד בלב אחד ללימוד משותף, ולצפייה משותפת במעמד האדיר של סיום הש"ס.

ה'שדי חמד' כותב כי אם מחלקים את לימוד הש"ס וכולם לומדים אותו במשותף, לכל אחד מהלומדים יש זכות של לימוד כל הש"ס. מי לא רוצה זכות כל כך גדולה בימים אלו, בהם כולנו חוששים מהנגיף הקטלני ומחפשים הגנה רוחנית!.

לחצו כאן והצטרפו לרבבות הלומדים>>>

אומר הרב אלקיים: "זה דבר נפלא, ולימוד התורה, תורה מגנא ומצלא, זה הסגולה האמיתית נגד הקורונה! במיוחד כשאנחנו בימי חול המועד, שאי אפשר לצאת לטייל, זה הזמן לקיים את מאמר חז"ל שלא ניתנו מועדים לישראל אלא כדי שיעסקו בתורה".

ביום ראשון, י"ח ניסן, ג' דחול המועד פסח, יעצרו אלפי יהודים מכל רחבי העולם את כל עיסוקיהם, יתפנו מהמשך המעקב אחרי הנעשה בעולם ויפסיקו לבדוק מה קורה עם הקרונה. כעת, הם מתאחדים יחד עם גיבורי החיל הלומדים דפי גמרא, ומסיימים יחדיו את הש"ס ביום אחד.

רוצים גם אתם להימנות עם הזוכים להגנת התורה? לחצו כאן, רשמו את מספר הדפים שברצונכם ללמוד - ובאותה שעה, תתיישבו לסדר הלימוד הייחודי יחד עם אלפים מישראל - עד לצפייה המשותפת במעמד סיום הש"ס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר