"להציל חיים"

ביישוב החרדי החליטו: 'נכנסים להסגר עצמי'

לאחר מספר דיונים, החליטו ראשי היישוב בטלז סטון בשיתוף גורמי מקצוע מתחום הבריאות והרווחה, להכניס את היישוב לסגר עצמי; רק מי שתושב היישוב יוכל לבוא בשעריו (חרדים)

(צילום: חיים גולדברג)

אחד המקומות הראשונים בארץ, שם התפתח נגיף הקורונה ראשון, הוא היישוב החרדי טלז סטון - ראש היישוב קיבלו בשעה האחרונה (חמישי), החלטה להטיל סגר עצמי על היישוב.

במועצת העיר אומרים, כי ההחלטה שהתקבלה הייתה לאחר דיונים רבים שבחנו את כל האפשרויות העומדות בפניהם - כדי למגר את היישוב מהנגיף לחלוטין.

מי שהיו מעורבים בהחלטה הזו היו גורמי מקצוע בכירים מתחום הרפואה, רווחה, עובדים סוציאליים, משטרה ופיקוד העורף.

ה'קורונה' בטלז סטון; כתבתו של אבישי בן חיים (באדיבות 'חדשות 13')

על פי ההחלטה שנעשתה, למען בריאות הציבור, הוחלט כי ממחר (שישי) בשעה 06:00 בבוקר תתאפשר כניסה רק לתושבי הישוב שיבדקו ע"י תעודת זהות או לספקים ועובדים מורשים. הכניסה מרחוב התמר תיסגר ותתאפשר כניסה ויציאה רק מהכניסה הראשית.

צלם 'כיכר השבת' תיעד את האנשים ברחוב עם המסיכות ואת חיטוי המבנים

ראש המועצה קרית יערים יצחק רביץ אומר כי "ההחלטה התקבלה בכובד ראש בתיאום עם כל הגורמים וזאת במטרה לעודד את מניעת ההתפשטות שהייתה בימים האחרונים ביישוב. לא מדובר בסגר אלא במניעת כניסה של אלו שאינם תושבי הישוב".

מהמועצה אומרים: "אנו ערים לאי הנוחות שתגרם בגין כך, אולם המטרה של כולנו היא להציל חיים, פשוטו כמשמעו. נאחל לכולם בריאות טובה ונתפלל לבורא עולם לחזור במהרה לשיגרה מלאה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר